Smedsrud Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Get- og Canal Digital-kunder skal få filmer bare dager etter de er ferdige på kino Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Det som kan være interessant er om dette blir tilgjengelig via apper til mobiltelefoner og nettbrett eller kun PVR-boksene til disse tilbyderne. 2 Lenke til kommentar
Clas M. Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Det som kan være interessant er om dette blir tilgjengelig via apper til mobiltelefoner og nettbrett eller kun PVR-boksene til disse tilbyderne. For Canal Digital Kabel i hvert fall: "Paramount+ lanseres i løpet av høsten, og vil være tilgjengelig i T-We-portalen på boksen, i appen på telefon og nettbrett og på twe.no. " (https://kabel.canaldigital.no/blogg/inkludert-for-deg-massevis-av-nye-filmer-og-serier-med-paramount/) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Så bra. Jeg hadde kortleser i tv'n og lagt PVR-boksen i kjelleren så liker dette kan brukes rett i en app. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Artikkelen er missvisende da filmene vil komme 3-4 MÅNEDER etter kino på denne tjenesten Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 "Canal Digital Kabel innlemmer Paramount+-tjenesten kostnadsfritt for sine kunder med Grunnpakken eller høyere, mens Canal Digital Satellitt-kunder med Familiepakken eller høyere får samme tilbud. " Nesten for godt til å vere sant, trur ikkje vi skal glede oss for tidlig til dette. Sjølv om eg får Tidal kostnadsfritt via Canal digital så er den så begrensa versjon at eg heller brukar Spotify free. Dessverre så tvingar burettslaget meg til å vere Canal Digital kunde. Eg ville heller ha betalt for uavhengige strømmetenester enn ekstra felleskostnder for den utdaterte teknologien til Canal Digital. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Stemmer det at det ikke fremkommer i hvilken kvalitet det kan strømmes/kjøpes, og hvilke lydformater som vil støttes? Er det noe driiit 1080i/720p i stereo, så er det lite å bruke penger på. Lenke til kommentar
mikke83 Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Hva skal vi som er i besittelse av både Apple TV og Android TV... Lenke til kommentar
Kent Julnes Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 får håpe de kommer egen app til ps4 så det blir tilgjengelig for flere da Lenke til kommentar
julianb Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 4k Blu-ray med HDR og Atmos/DTS:X kommer jo som regel 6 mnd etter release. Hvorfor skal man da betale dyre dommer for elendig kvalitet og noe jeg ikke eier etterpå. En tjeneste ala fandangonow hvor man kan pre loade 4k filmen før man ser den, er noe en slik tjeneste som dette burde tilby, i tillegg til at de burde gi oss filmene 1-2 mnd etter kino release, ikke like før Blu Ray utgaven.. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Get, forteller til Tek.no at Paramount Pictures filmer som regel vil bli tilgjengelig innen noen dager eller uker etter at de har gått av kinoplakaten, dersom den kjøpes gjennom filmportalen deres. Tre-fire måneder senere blir filmen så tilgjengelig for strømming gjennom Paramount+-tjenesten. Selv om Canal Digital ikke tilbyr kjøp av filmer, så håper jeg at det vil bli mulighet til å leie filmer som går eller har gått på kino. Jeg har liten lyst å vente tre-fire måneder. Da tyr jeg heller til andre løsninger... Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Nok en eksklusiv tjeneste. I det minste holder de ikke innholdet eksklusivt... enda... Lenke til kommentar
ahelg Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 Har allerede dukket opp i t-we appen. Var ikke akkurat imponerende. Spesielt nye filmer var det ikke. Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 10. februar 2018 Del Skrevet 10. februar 2018 Off-topic: Kabel-tilbydere har monopol uansett, dette burde ha vært løst opp i for lenge siden. De fleste kan IKKE velge kabel-tilbyder, skal vi grave selv? Vi er i 2018. På ene siden av gata er det Get og på andre CD/Telenor. Jeg vet at det er millioner med sider med byråkrati for å bare tenke på å grave, men nå må de få ut fingeren. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 11. februar 2018 Del Skrevet 11. februar 2018 Helt enig, det fungerer på strømnettet og telefon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå