Gå til innhold

Harddisk LED til kontrollerkort

SG3001

Anbefalte innlegg

Har et Rocket133 HD kontroller kort:

Highpoint Tech

Hvis jeg husker rett så er det 2 LED pinner på dette kortet.

HD LED'en på kabinettet bruker jeg til harddiskene som er koblet til hovedkortet.

Det jeg lurer på er hvor kan jeg kjøpe kabel med LED eller delene til å mekke det selv. (Altså kabel er ikke noe problem, men pluggene og riktig type LED)

Ble litt rotete, men regner med at dere er smarte nok til å forstå hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg koblet det slik at

Powerled blinket hvis kanal1 jobbet

HDled blinket hvis kanal jobbet..

Virket greit det.. Vet ikke helt hva spenningen ut til de Led`ene er ,men regner med at det er 5V siden det er en ganske standard spenning..

VIlle anbefalt deg og kjøpt et Kit med motstand og LED for og sett hvordan det gikk eller hvis du hadde et multimeter målt spenningen på de diodene..

Lenke til kommentar
Microplex har noe slik i alle fall.

Selv ville jeg ha valgt 3dfx.. Etter den servicen jeg har fått der så er det en butikk som jeg gjerne vil være trofast til.. Har fått feil vare og fått tilsendt en ny vare uten og måtte betale en krone.. Ikke i porto engang..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Microplex har noe slik i alle fall.

Selv ville jeg ha valgt 3dfx.. Etter den servicen jeg har fått der så er det en butikk som jeg gjerne vil være trofast til.. Har fått feil vare og fått tilsendt en ny vare uten og måtte betale en krone.. Ikke i porto engang..

Skulle ikke det bare mangle da? ;) Men er enig med deg, ikke et stygt ord til 3dfx har fått knallgod service derfra

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...