herzeleid Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Jeg tilhører dem som virkelig storkoste meg med settlements i Fallout 4, og skulle ønske meg mer av det samme, kanskje i en litt annen setting, men der bygging, sanking av ressurser og innbyggere inngår. Prøvde meg på "The Forest" og likte det egentlig godt, men det å ikke ha noen NPCer så min side ødela det for meg i lengden. Så, noen som har forslag til spill som har mye til felles med settlement delen i Fallout 4? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 (endret) I Conan Exiles kan du bygge og skaffe deg slaver, du må bare, i kjent Conan-stil bryte dem inn på "The wheel of pain". Det er også plenty av ting å utforske. Endret 26. august 2017 av blackbrrd Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 26. august 2017 Forfatter Del Skrevet 26. august 2017 Takk for tipsene. Vurdere banished, selv om jeg egentlig er ute etter et spill der du selv er mer "på bakken". Conan Exiles har jeg sett litt på, men hadde mer lyst på et spill der du har inbygere enn slaver Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 (endret) Banished og andre Dwarf Fortress inspirerte spill tilfredsstiller i hvert fall min trang til slike spill der man bygger en koloni. Rimworld er også anbefalt, men dette er også top-down. Rimworld er early access, men av den gode typen. Endret 26. august 2017 av Gavekort Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 27. august 2017 Forfatter Del Skrevet 27. august 2017 Hva med Banished? Det ble Banished og storkoser meg så langt. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Så bra. Tror jeg også må finne det frem snart. Lenke til kommentar
tartarus90 Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 (endret) Jeg tilhører dem som virkelig storkoste meg med settlements i Fallout 4, og skulle ønske meg mer av det samme, kanskje i en litt annen setting, men der bygging, sanking av ressurser og innbyggere inngår. Prøvde meg på "The Forest" og likte det egentlig godt, men det å ikke ha noen NPCer så min side ødela det for meg i lengden. Så, noen som har forslag til spill som har mye til felles med settlement delen i Fallout 4? Hei her har jeg mange forslag!. Ta en titt på Conan Exiles, Skyrim med MODS vil også bli veldig likt Fallout 4 når det kommer til base bygging. ta også å se litt på eller les litt om Subnautica (dette er jo egentlig fallout 4 building under vann), ambefaler også Osiris New Dawn, stranded deep er også verdt å se litt gameplay av (du starter på en øy å må overleve ved hjelp av crafting). så kan jeg oigså nevne ARK og the forest og rust da men har ikke spilt de. alle disse spillene er i first person eller 3 person. hvis du vil ha ett bybygger lignende spill ville jeg ha sett på Tropico serien, cities skylanes, planetbase. Endret 21. september 2017 av tartarus90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå