Hanojr Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Hei, får ikke startet dataen min. Eneste som skjer at et lys foran på dataen blinker. En som jeg kjenner kunne tolke det som meldingen: Invalid Memory Installed. Vis du noen har noe forslag på hva jeg kunne gjøre hadde det hvert til stor hjelp. Mvh Daniel Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Har var det ikke mye informasjon. Øk sannsynligheten for at ditt problem blir løst: Relevant informasjon om maskinvare og operativsystem. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 (endret) Start maskinen slik at du får opp bios "skjermen". Se om memory installed stemmer med det du har. Litt info: https://www.tek.no/artikler/begynnerguide_til_bios/86714 Endret 25. august 2017 av Svein M Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Har den virket før ? Har du eller noen gjort noe utvidelser internt arbeide i den ? Stasjonær ? Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 26. august 2017 Forfatter Del Skrevet 26. august 2017 (endret) Får ikke startet maskinen i det hele tatt. Det er lysdiodene som forteller om feilkodingen. Den virket helt fint, helt til jeg mistet den i gulvet og skjermen ble svart etter det. Det er en bærbar Dell datamaskin og modellen er vostro 25, 2016 Endret 26. august 2017 av Hanojr Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 (endret) Feilen er : Mistet i gulvet. Mye ulikt som kan blitt ødelagt fra HDD til løsnet interne deler , connectorer , sprekk i hovedkort m.m. Ikke mulig å si eller gjette over et forum. Du kan jo ta av lokket og remontere minne brikkene. Endret 26. august 2017 av syar2003 Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Mest sannsynlig at minnebrikken har løsnet. Ta den ut og sett den inn igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå