Harepuz Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Det mest morro med dette er jo å se hvordan alle eple-fanboysa som i flere år har sagt at å ha fingeravtrykk-sensoren på baksida er dritt skal forvare dette her på forumet? Link? Fornektelsen er allerede i gang ser jeg Herregud da mann! Om du ikke har noe bedre å komme med så foreslår jeg at du stenger internett abbonementet ditt. Hva var egentlig hensikte med kommentaren din i utgangspunktet? Og når du blir spurt hva du sikter til med den så makter du ikke svare. JajaLiker å sammenligne slike med ungdommer som henger på kjøpesentre - de er der, kanskje de irriterer noen men man trenger ikke vie dem noe oppmerksomhet. Slikt betydningsløst vrøvl er det bare å sortere ut når du scroller i gjennom, så slipper det å minne så mye om kommentarfeltene hos VG Lenke til kommentar
Woods Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Det mest morro med dette er jo å se hvordan alle eple-fanboysa som i flere år har sagt at å ha fingeravtrykk-sensoren på baksida er dritt skal forvare dette Jeg syns det er dritt uavhengig av produsent. 1 Lenke til kommentar
6KOGU244 Skrevet 25. januar 2018 Del Skrevet 25. januar 2018 Jeg har nettopp kjøpt en Galaxy Note 8 og den har 'finger-leser' bak. Det er jo helt elendig. Jeg treffer aldri rett på. Og de to andre løsningene (face/Iris) er jo ikke trygge nok. Ja Ja, da bli det tilbake til pinkode på meg da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg