Smedsrud Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Hvis hjemknappen ryker, betyr det større skjerm?RYKTE: Nye iPhone får TouchID-sensor på baksiden, ifølge nytt lekket bilde Lenke til kommentar
Jack Johnson Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Tim Cook is using the samsung S8+ 7 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 "Er det en iPhone 8 i lommen din, eller er du bare glad for å se meg?" 3 Lenke til kommentar
KristofferHelle Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Da må vi vente på iPhone 8S som har sensor foran igjen da.. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Hmm ja er nok en tradeoff at de flytter den bak, men de klarte i allefall å plassere den fornuftig, ikke slik den er på note 8 f.eks. Lenke til kommentar
keramikklampe Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Oooooiiiiiii.... Apple iPhone med fingeravtrykkavleser PÅ BAKSIDEN!! NÅ er det krise.. 4 Lenke til kommentar
Mogenhagen Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Nå er jo iPhone 8 mindre enn Plus ifølge bildet da, så hvis den i lomma er for lang for en 7, kan det vel like godt være en Plus? Lenke til kommentar
Mogenhagen Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Blir deilig å få denne telefonen lansert, for nå er det rimelig patetiske rykter som publiseres flere ganger daglig. Virkelig noe å lage en sak om hva han har i lomma si? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Den blir nok uansett et par hakk dyrere enn iPhone 7 var, så da blir det ikke noe kjøp for meg i alle fall. Dessuten har vel ikke minijacken kommet tilbake? Lenke til kommentar
Deimos_Anomaly Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 (endret) Ikke godt å si hvor pålitelig det er , men i følge mock-ups brukt av dekselprodusenter så får både 7s og 8 bakside i glass.https://www.youtube.com/watch?v=e9Vrx1_At4IDisse bildene av baksiden med fingeravtrykkleser er vel gamle? Endret 25. august 2017 av Deimos_Anomaly Lenke til kommentar
Mogenhagen Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Virker jo litt snodig å kaste ut touch id, og kun bruke iris/ansikt. Touch ID er vel allerede implementert i flere løsninger, deriblant nettbank innlogging osv? Bruker ikke iPhone selv, så vet ikke hbor utbredt det er. Veldig merkelig at det blir eneste biometriske løsninga. Høres veldig sannsynlig ut at den havner bak, eller i power-knappen. Hvertfall på iPhone 8. Om 7S/7S Plus blir lik som før er vel den fortsatt i front? Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 (endret) Slippes de nye iPhone-modellene når Cook går på scenen? Det ville i såfall være en ny vri. Det har pleid å komme litt senere i presentasjonen. Endret 25. august 2017 av Harepuz Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Håper på en ny 5s i samme design Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Hvis Touch ID-sensoren blir på baksiden, hvordan skal man da få brukt deksel? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Deksel med hull for touch id? Hatt fingeravtrykk på baksiden av telefonen min i en god stund nå, utrolig digg:) Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Det mest morro med dette er jo å se hvordan alle eple-fanboysa som i flere år har sagt at å ha fingeravtrykk-sensoren på baksida er dritt skal forvare dette Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Det mest morro med dette er jo å se hvordan alle eple-fanboysa som i flere år har sagt at å ha fingeravtrykk-sensoren på baksida er dritt skal forvare dette her på forumet? Link? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Det mest morro med dette er jo å se hvordan alle eple-fanboysa som i flere år har sagt at å ha fingeravtrykk-sensoren på baksida er dritt skal forvare dette Det blir jo en trade-off, om de ikke klarer å integrerer det under skjermen så blir det jo en trade-off mellom det å ha edge-to-edge skjerm eller ikke. Verden er ikke malt i sort/hvitt, så selv om de fleste nok foretrekker fingeravtrykkleseren foran så betyr det jo ikke at man begår kollektivt selvmord om den skulle komme på baksiden på neste modell. Det jeg er litt nervøs for er at Apple rett og slett dropper fingeravtrykk fullstendig som resultat at de ikke klarer å implementere den under skjermen og de rett og slett ikke er fornøyd med å ha den på baksiden. Men håper jeg tar feil. Skeptisk til å utelukkende ha ansiktgjenkjenning. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Det mest morro med dette er jo å se hvordan alle eple-fanboysa som i flere år har sagt at å ha fingeravtrykk-sensoren på baksida er dritt skal forvare dette her på forumet? Link? Fornektelsen er allerede i gang ser jeg 1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Det mest morro med dette er jo å se hvordan alle eple-fanboysa som i flere år har sagt at å ha fingeravtrykk-sensoren på baksida er dritt skal forvare dette her på forumet? Link? Fornektelsen er allerede i gang ser jeg Herregud da mann! Om du ikke har noe bedre å komme med så foreslår jeg at du stenger internett abbonementet ditt. Hva var egentlig hensikte med kommentaren din i utgangspunktet? Og når du blir spurt hva du sikter til med den så makter du ikke svare. Jaja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg