Blåhval Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Min datter har kjøpt seg en Yamaha Neos 2002 modell som gjør 60 kmt på flat mark. Har mistanke om at den er trimma, men hvordan "fjerner" man trimminga? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Noen er chippet, noen har fjernet variatorsperre, noen bytter potta. Det er sikkert flere steder, men disse er stedene jeg kjenner til. Byttet potte på en Yamaha Why på grunn av rust/frieksos for mange år siden, den ble vel 2-3km/t raskere av det. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Mest sansynlig variatorringen. Monter denne tilbake så vil den neppe gå mer enn 45-50. Lenke til kommentar
Blåhval Skrevet 25. august 2017 Forfatter Del Skrevet 25. august 2017 Ok, takk for tips Lenke til kommentar
lappå Skrevet 17. september 2017 Del Skrevet 17. september 2017 det kan vær den ikke er trimmet og min bror hadde samme sykkel bare annen modell og han fikk den opp i 60 på flata uten noen mekking på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå