Gå til innhold

Dette er Samsungs nye smartklokke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å nærme seg formatet jeg føler er mest logisk for smartklokker.  :)

Yegn5Jh.png?1

En smartklokke burde ha som målsetning å overta mest mulig funksjonalitet fra en smarttelefon. Derfor er det også naturlig at grensesnittet er så likt som mulig, med de design-endringer i OS som er nødvendige for en smalere skjerm. At smartklokka er syltynn på armen, tror jeg de fleste faktisk synes er viktigere enn at telefonen er det. Da må designet være slik at batteriet kan gå rundt hele enheten. Altså jevn bue og tykkelse.

Synes egentlig det er ekstremt rart at Apple Watch og lignende er designet slik de er. Et kvadrat med reim er jo super upraktisk når det kommer til plassutnyttelse av smartenheten.  :tease:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Yegn5Jh.png?1

Den hadde jeg kjøpt tvert om de hadde laget en slik.

Helt sirkulær er nok neppe noen fordel, da den typisk vil snurre rundt armen i bruk. Min arm er ihvertfall ikke helt rund, derfor er det naturlig at en klokke heller ikke er det. En klokke med det designet ville også vært ripet opp veldig fort.

Lenke til kommentar

Yegn5Jh.png?1

Den hadde jeg kjøpt tvert om de hadde laget en slik.

Helt sirkulær er nok neppe noen fordel, da den typisk vil snurre rundt armen i bruk. Min arm er ihvertfall ikke helt rund, derfor er det naturlig at en klokke heller ikke er det. En klokke med det designet ville også vært ripet opp veldig fort.

Den klokka er vel like lite sirkulær som Fitbit og diverse andre sine armbånd. Det er konseptet vi nå prater om. :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...