akelbo Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Se traileren for neste ukes «Smuggler's Run»-utvidelse.Våpensmugling når nye høyder i Grand Theft Auto Online Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Bare jeg som savner et et Smuggler's Run spill? Noe av det morsomste jeg har spilt på PS2. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Bare jeg som savner et et Smuggler's Run spill? Noe av det morsomste jeg har spilt på PS2. Nei gjør det selv, lo litt for meg selv og tenkte ""jaja, det er jo R* så de kan jo bruke navnet slik de vil" Lenke til kommentar
Discord Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Enda en ubruklig online content patch, her har de laget ett utroligt spill, og sp driter de loddrett i single player delen. For "alle" liker jo multiplayer der alle cheater og real cash er eneste mulighet til å få best utstyr. Fuck gta5 og rockstar tbh. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 (endret) Ser heller ikke hva som er så gøy med GTA online. Virker bare som grind og pay to win. Blir aldri noe gta 6 når Rock star tjener så mye på å gjøre så lite. Endret 26. august 2017 av Gunfreak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå