AfterGlow Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Alpha One koster mindre enn mange andre luksusmobiler, men er likevel ikke billig.Hva med en luksusmobil fra Lamborghini? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 For en gyselig GUI de har laget da, ser jo ut som noe de begynte på når HTC Desire fremdeles var en ting *grøss* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Og som alle de andre "luksusmobilene" er denne også stygg Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Harry, men er sikkert perfekt for en Lamborghini-eier. Lenke til kommentar
TACH1108 Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Hva er det disse "luksus mobil" merkene prøver å oppnå her? Er det sånn at de bare pakker in en mobil med gull, fancy lær og alt og så ber de om 10x prisen? Lenke til kommentar
grantsolem Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Koster å utvikle. Selger du kun 1000 mobiler så forsvinner mesteparten av fortjenesten selv om mobilen er dobbel så dyr som en ny iPhone. Selger du 1 mill, så kunne prisen vært mer normal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 (endret) Sorry, for meg er 5.000 kr ca max av hva jeg vil bruke på en mobil. Så denne må jeg nok bare gå glipp av. Men jeg får nok sove ikveld for det. Endret 25. august 2017 av Slettet-BnKsB4Fg0P Lenke til kommentar
vignale Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Sorry, for meg er 5.000 kr ca max av hva jeg vil bruke på en mobil. Så denne må jeg nok bare gå glipp av. Men jeg får nok sove ikveld for det. Bra for deg Lenke til kommentar
Ted K. Johansen Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Dette har ingenting med bilmerket Lamborghini å gjøre. Dette er fra selskapet Tonino Lamborghini, riktignok oppkalt etter og eid av sønn av Ferrucio Lamborghini; de som også produserer energidrikker og annet ræl for å tjene noen ekstra slanter på navnet. Lenke til kommentar
Jaffe Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Midten av 2000-tallet ringte og ville ha tilbake ikonene sine. 1 Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Liquid metal? Interessant! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 (endret) Ser ikke poenget med luksusmobiler. De er kanskje dekket av gull og edelstener, med et "kult" ergonomisk mareritt-design, men inni er de middels. Husker Vertu, som egentlig var 10 år gammel teknologi i et skall av edle metaller. I vår moderne tid med nettsurfing og apper. Hvordan kan noen tro at en telefon i gull og rubiner er bedre enn en iPhone 7 eller Samsung Galaxy 8? Eller skal de bare bruke den til å ringe med? Den er definitivt ikke bedre på ting som ergonomi, batteri eller ytelse. LuksusBILER derimot. Kjøper du en Lamborghini, Farrari eller Porsche så får du ytelse og kjøreegenskaper for pengene. Luksustelefonene er til sammenlikning en Opel Astra i gull med edelstener. Et smykke. Bling bling. Men den gjør ikke jobben til en telefon noe bedre. Om eieren liker å bruke apper og nettsurfing, er en masseprodusert iPhone eller Samsung fremdeles mye bedre. Endret 28. august 2017 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 (endret) Syns den var kul. Hadde jeg vært stinn av gryn så hadde jeg lett kjøpt en slik. Innmaten og prisen var jo langt bedre enn de fleste andre luksusmobiler også. Designen var kul og virker eksklusiv. Nå er ikke jeg sint på pengene mine og vil derfor gjærne beholde dem selv. Men som sagt, hadde jeg hatt mange penger til overs så hadde saken vært annerledes. Endret 29. august 2017 av Fat_ASS Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 29. august 2017 Del Skrevet 29. august 2017 Slik er det jo med alt som er av "populære merker". Folk kjøper jo dyre merkeklær, klokker, vesker etc. kun for å vise at de har penger til det. Er jo ikke annen grunn. Hadde jeg hatt 100 millioner, så hadde jo en mobil til 50K ikke vært noe, bare lommerusk. Så hvorfor ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg