Gå til innhold

SSD til macbook pro mid 2012


Anbefalte innlegg

Hei

Var og kjøpte meg en SSD SAVAGE 240 GB hyperx sata 3. Har fått installert den inn i macen, men når jeg forsøker å installere mac is x snow leopard install dvd så vises bare mac eple iconet og kommer meg ikke videre. Har trykka på alt ved start og har trykka på installasjons cd.

Er det pga, at SATA 3 ikke går på min årsmodell? 
Må en ny kabel til?

Tusen takk for alle evt. svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SATA er bakoverkompatibelt, så det skal ikke være noe problem. Boot maskinen og hold inne CMD+R under oppstart, og se om du får tilgang til internet recovery.

ok takk! Kanskje det er noe med installasjonscden det er noe galt med....Får prøve igjen 

Lenke til kommentar

Var innom Lefdal. De foreslo å bestille SSD 250GB Samsung 960, M2. Men leste et sted på nettet at dette er ikke SATA og at man evt må ha en adapter og at det ikke går på mac? Noen som vet om det stemmer? Er det noen som kan foreslå en annen og evt hvor man kan kjøpe det? Kan være på nettet.

Lenke til kommentar

Vet ikke hva du spurte etter på Lefdal, men ja... Du skal ikke ha en M.2-disk.

 

Hvis du skal bestille på nett, er det bare å velge og vrake.

 

Denne er et sikkert valg.

https://www.komplett.no/product/828769/datautstyr/lagring/harddiskerssd/ssd-25/samsung-850-evo-250gb-25-ssd#

Åh takk! Jeg spurte bare om en SSD til min mac og om de hadde mulighet til å bestille, de foreslo den... Har du greie på RAM også? ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...