Tobias Gaarder Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Hvilket bil verksted er billigst? Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Trolig det som kun består av polakker som jobber svart 2 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Det er umulig å gi et svar på det. Samme verkstedkjeden kan ha helt forskjellige priser avhengig av hvilken by det ligger i o.l Samme er det med bildeler. Noen deler er dyrt der men mye billigere her osv. Du må fysisk oppsøke eller ringe til bilverksteder skal du få noe ordentlig svar. Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Det kom en kunde innom med motorfusk engang og utifra forklaringene hans skjønte jeg fort hva det var, så jeg fortalte han hva som måtte byttes osv. Etter dette måtte jeg inn på teppet en tur fordi jeg ga bort alt gratis. Her skal man eller be kunden sette igjen bilen og ta betalt for et par timer feilsøk. Det kommer også ann på hvilken hai du møter i kundemottaket. 1 Lenke til kommentar
OleJohnny15 Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Det varierer stort fra sak til sak. Merkeverksted kjører ofte kampanjer eller matcher prisen til ikke-merkeverksted så det lønner seg å ringe rundt/følge med. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Send epost til forskjellige verksteder og få tilbud. Mekonomen og MECA skal i utgangspunktet være billigst hvor jeg bor, men jeg har ofte opplevd at de har beregnet langt mer i arbeidstid enn merkeverkstedet på enkelte ting. Mekonomen beregnet dobbelt så lang tid som merkeverkstedet for å bytte håndbrekkwire. Etter å ha blitt konfrontert med dette unnskyldte de seg med at programvaren de bruker for å beregne dette viste feil, og reduserte deretter prisen. Lenke til kommentar
PeppaGris Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Varierer en del, men de fleste som ikke er merkeverksteder har ca samme timepris. Der det er variasjon er da på delene og da avhenger det av hva påslag de har, hvor de kjøper dem fra osv.. Jeg ringer alltid rundt og spør om pris Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 6. september 2017 Del Skrevet 6. september 2017 Legg ut jobben på Mittanbud så får du tilbud fra flere og kan sammenligne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå