Gjest bruker-343576 Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 Tottenham er gode. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 Fullt fortjent ledelse! Slik bussparkering fra Juve sin side nytter sjeldent Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 Du mener dette er parkering av bussen og ikke at Tottenham har spilt de lave altså? 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 Juventus parkerte bussen hjemme og. Spurs er enklest å score på kontringer og dødball. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 Rart dere overser straffen Spurs skulle hatt, forresten. 1 Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 Rart dere overser straffen Spurs skulle hatt, forresten. Var ikke nærheten av like klart. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 Ikke var det straffe heller. Men om Juventus skulle hatt rødt kort kan kanskje diskuteres litt Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 Ikke var det straffe heller. Men om Juventus skulle hatt rødt kort kan kanskje diskuteres litt Ja, var ikke straffe. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 City gjør som Pool sålangt. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 Trodde han mente handsen jeg, den holdinga (som jeg ikke så før nå) er litt "hmmm"... vanskelig syns jeg Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 Det burde vært gitt rødt kort der? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 Spurs er faen meg gode i CL Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 Jeg syns egentlig det jeg, så "ja" fra meg i alle fall Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 Det burde vært gitt rødt kort der? Helt klart ja Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 Rart dere overser straffen Spurs skulle hatt, forresten. Var ikke nærheten av like klart. Tja.. Spiller som gå ned i takling, hindrer Kane og toucher ballen kun med hånda? Kane stoppet og var åpenbart hindret. Kane kunne jo la seg bli tatt av Buffon i en situasjon rett etterpå men lot være. Neppe noe tvil om at det eneste som står i hodet på han er mål. Ellers, uansett om det var straffe eller ei, veldig rart at Juventus-spilleren ikke får gult for filming når det ikke blir straffe. Rart Khedira ikke fikk gult for åpenbar trøyeholding etter at Dembele spaserte forbi midtbanen til Juventus og. 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 Den handsen er aldri straffe, gi deg a. Den holdingen er en bedre case i såfall Juventus skulle hatt straffe og et rødt kort imot Alt-i-alt, tottenham leder uansett fortjent, de har vært det klart beste laget så langt 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 City gjør som Pool sålangt.Vi slapp ikke inn noen mål. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 Konklusjonen blir uansett at dommeren har vært fryktelig svak. Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 Greit så lenge ingen av lagene har blitt bortdømt i forhold til det andre. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 Du mener dette er parkering av bussen og ikke at Tottenham har spilt de lave altså? Er jo kultur i Italia og fokusere mer på det defensive og forsvarsspill generelt. Ikke første gangen italienske lag legger seg så lave på bortebane. Ser ikke ut til å hjelpe stort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå