Snikpellik Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 (endret) Kveldens matcher. Vet hvilken jeg skal se, foråsiresånn. Endret 7. mars 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 City - Basel? Jeg gleder meg faktisk litt til Tottenham - Juventus selv, håper det blir en skikkelig rakarøkkare! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 Kjedelig balltrilling i halvannen time foran halvtomme tribuner på Etihad er ikke høyest prioritert på onsdagskvelden her, nei! Håper Spurs klarer å karre seg videre. Juventus må angripe, og jeg tviler på at Spurs har tenkt til å legge seg altfor mye bakpå. Kan bli en skikkelig rå kamp dette her Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 (endret) Endret 7. mars 2018 av Snikpellik Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 Heier på Tottenham i kveld. Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 Har to småflasker igjen med Corona i kjøleskapet. De passer fint i dag syns jeg. Jeg håper litt på Juventus her faktisk, men er stortsett nøytral. Grunnen for at jeg håper litt på Juventus er bare en liten forkjærlighet jeg hadde til de fra da jeg var liten, ikke noe mer enn det. Tror på en morsom kamp! Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 Flott markering av Astori også. RIP Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 Skulle vært straffe der vel Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 (endret) Ganske klar straffe det. Rart ikke tre dommere i nærheten mener det. Moi med mål mot City, ikke så ofte det blir norsk scoring i CL Endret 7. mars 2018 av Snikpellik 2 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 (endret) Ja, jeg mener det bestemt. Rart at 3 dommere ikke ser denEDIT: tenker likt alle sammen her tror jeg Endret 7. mars 2018 av bshagen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 Lol @ City. Slipper inn mål i åttendelsfinalen? huff Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 Bare vent til pauseshowet du, fytta helvete så ræv det er kontra TV2 sitt 1 Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 (endret) Ligger et mål i lufta her nå syns jeg EDIT: Der ja Endret 7. mars 2018 av bshagen Lenke til kommentar
Espp Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 Soooooooooooooooooon! Wooohoo Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 7. mars 2018 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2018 Son! Burde egentlig vært 1-1 nå, men vi kan nok forvente en mer åpen kamp i andre omgang som er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå