Latias Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Ingen Fjøra fra indre bane i kveld? 1 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 (endret) Gjør direkte vondt å se på Ramos feire. Mulig jeg tar feil, men forbauser meg ikke om han før kampen hadde en plan om å ta Salah. Jeg syns ekstremt synd på Karius. Stakkars gutt. Syns han hadde flere gode redninger, men tabbene overskygger såklart alt. Ingen fortjener det han går gjennom nå! Heldigvis applauderte fansen han.. Endret 26. mai 2018 av Niram Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Gjør direkte vondt å se på Ramos feire. Mulig jeg tar feil, men forbauser meg ikke om han før kampen hadde en plan om å ta Salah. Kødder du? Om han skulle «ta» Salah hadde han ikke gjort det på den måten. 4 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Nei? Jeg kødder ikke, med bakgrunn i alt jeg har sett av Ramos på en fotballbane før. Sykt god, men dessverre bedriten spiller. Situasjonen som endte med skade var ikke spesielt stygg. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Det er ein duel, sånt som skjer i fotball, hadde det vert omvendt hadde ingen klagd på det.. 3 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Det er ein duel, sånt som skjer i fotball, hadde det vert omvendt hadde ingen klagd på det.. Ja, det er en duell. Men det er fortsatt fryktelig unødvendig å fortsette holdingen etter at han selv tryner. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Det kjipe er ikke situasjonen i seg selv, det er resultatet av den. Som sagt, uflaks for Salah rett og slett. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Antiklimaks deluxe. Den oppbygningen til kampen, så ender det med skade og ut etter bare 30 minutter. Utrolig synd om han mister VM også, grusom avslutning på en fantastisk sesong. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 VM kan fort ryke ja, skulder ut av ledd er vel noen uker. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Kommer helt an på, men vil tro det ryker. Lenke til kommentar
#EmeryOut Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 At folk ikke mener at Ramos gjør det med overlegg er sykt. Han gjør sånne småting hver jævla kamp, han vet jo at Liverpool uten Salah ikke har sjans Lenke til kommentar
Niram Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Spesielt at han ikke fikk kort for forseelsen. Er jo en helt tydelig låsning, drar han regelrett ned. Lenke til kommentar
#EmeryOut Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 VM kan fort ryke ja, skulder ut av ledd er vel noen uker. Virker som han har fått merke egypterenes vrede på sosiale medier også Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Gratulerer til Real Madrid fullt fortjent! 1 Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Gjør direkte vondt å se på Ramos feire. Mulig jeg tar feil, men forbauser meg ikke om han før kampen hadde en plan om å ta Salah.Kødder du? Om han skulle «ta» Salah hadde han ikke gjort det på den måten. Please enlighten us. Er det en bedre måte? Som ikkje involverer så masse som et gult kort eller frispark engang? 2 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Ramos har gjort eindel drøye ting i fotballen, men dette var da ikkje ein av di. På tide og stoppe grininga nå, trist med Salah er det uansett. 3 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Synes hele Ramos greia så veldig unaturlig ut. låser først armen og faller nærmest feil vei så det blir max belastning på salah, men svært vanskelig å si. Kjipt for Pool var det uansett. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Gjør direkte vondt å se på Ramos feire. Mulig jeg tar feil, men forbauser meg ikke om han før kampen hadde en plan om å ta Salah.Kødder du? Om han skulle «ta» Salah hadde han ikke gjort det på den måten.Please enlighten us. Er det en bedre måte? Som ikkje involverer så masse som et gult kort eller frispark engang? Da kommer vi aldri til å bli enige. Synes Viasat-studio kom til en god konklusjon. Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 27. mai 2018 Del Skrevet 27. mai 2018 Det Ramos gjorde var 100% med vilje. Han gikk inn for å ta han ned. Klassisk takedown i kampsport. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå