Synchroz Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 DEILIG. 3 år på rad -- sinnsykt! Lenke til kommentar
Populært innlegg banansplitt™ Skrevet 26. mai 2018 Populært innlegg Del Skrevet 26. mai 2018 Førstemann bort til Karius er en Real-spiller.. lenge etter at fløyta har gått. YNWA. 16 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Deilig, var redd for at jeg måtte holde meg unna internett i et år. Fullt fortjent til RM, de hadde også definitivt vanskeligst vei til finalen. 1 Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Aldri skjønt hvorfor Liverpool ikke har klart å hente en brukbar keeper på alle disse årene. Mignolet og nå Karius... Har råd til å splashe ut £75m for Van Dijk men å bruke £10-20m på en keeper det er ikke aktuelt? En god keeper koster ikke £10-20m. En god keeper koster £70+m, minst! Men for 10m får man sikkert en bedre keeper enn mignolet og karius Lenke til kommentar
Niram Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Aldri skjønt hvorfor Liverpool ikke har klart å hente en brukbar keeper på alle disse årene. Mignolet og nå Karius... Har råd til å splashe ut £75m for Van Dijk men å bruke £10-20m på en keeper det er ikke aktuelt? Nå skal det sies at Liverpool ikke har vært i posisjon til å hente en spesielt attraktiv keeper de siste årene. De beste er allerede i antatt bedre klubber, så talenter må hentes. Etter denne sesongen er kanskje ting annerledes som cl-finalist. Lenke til kommentar
sector Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 En trøst, om enn så liten, er at Ronaldo ikke gjorde noen god kamp Førstemann bort til Karius er en Real-spiller.. lenge etter at fløyta har gått. YNWA. Ja det er litt for dårlig av Liverpool sine spillere Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Karius kommer ikke til å sove godt i natt. Dessverre var dette dråpen som gjør at jeg ALDRI håper han får spille for Liverrool igjen. Totalt utilgivelig av han. Den gode nyheten: Jeg satset på RM-seier og vant :/ Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Sykt vondt akkurat nå. Kanskje to av de verste keepertabbene i en CL finale man har sett på lang lang stund. Ny keeper MÅ inn. Aldri i livet om en verdensklasse keeper hadde sluppet inn to sånne mål. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Forøvrig jævlige bilder av Karius. Unner ingen spillere det selvom han "tapte" oss kampen på mange måter. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Som United-fan var det selvfølgelig ganske morsomt med tabbene, men synes samtidig litt synd på Karius som endelig så ut til å ha funnet et bra nivå. Gjorde jo en rå redning på headinga til Ronaldo også. Liverpool-fansen burde støtte han uansett om de ønsker han ut eller ikke. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Jeg kan støtte han på veien ut av porten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Bale hinter til at han skal bort i sommer Lenke til kommentar
sector Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Supporterene gav han stående applaus når han gikk grinende bort og strakk henda i været. Men Hendo & co burde vært der sammen med han, Klopp og!! syns bare jeg såg Ward... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 ingen De Gea han Karius nei.Hva vant de gea i år? Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Sykt vondt akkurat nå. Kanskje to av de verste keepertabbene i en CL finale man har sett på lang lang stund. Ny keeper MÅ inn. Aldri i livet om en verdensklasse keeper hadde sluppet inn to sånne mål. Selvsagt ikke. Men det finnes jo ingen verdensklasse keepere tilgjengelig. De nyter sine gode dager i lag som generelt sett er bedre enn Liverpool. Nå er ikke Klopp en slik fyr tror jeg, men jeg hadde nok gitt bort Karius til et lag i Sky Bet League 2 eller tilbake til Tyskland. Han hadde ikke fått spille igjen under meg i hvert fall. Han kostet bare £5m, så om vi gir han bort så er det ikke store tapet. Ward som ny #1 og inn med en ny up-and-coming. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Lurer på hva Mignolet på benken tenkte i kveld. Lenke til kommentar
blured Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 (endret) Bale hinter til at han skal bort i sommer Ja, overraskende tydelig (rett etter en CL finale, han avgjorde) på at han må tenke på hva han skal til gjøre til høsten. Endret 26. mai 2018 av blured Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 ingen De Gea han Karius nei.Hva vant de gea i år? Merkelig resonnement. Han vant plass i CL neste år for Man Utd, såpass mange poeng reddet han. Verdens beste keeper. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg bshagen Skrevet 26. mai 2018 Populært innlegg Del Skrevet 26. mai 2018 ingen De Gea han Karius nei.Hva vant de gea i år? Golden Glove 10 Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 26. mai 2018 Del Skrevet 26. mai 2018 Jeg må ha vært helt på jordet, trodd hele sesongen at Karius var Liverpool spiller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå