Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2018 Henderson og Arnold er vell karanteneutsatt? Lenke til kommentar
#EmeryOut Skrevet 16. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2018 Fant ikke noe kamptråd for Europa League. Ingen andre som ser finalen? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 16. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2018 Lite spenning. Kun ett lag som har dominert fra start til slutt. Klasseforskjell rett og slett. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2018 Det er faktisk viktigere for meg at Real Madrid vinner denne kampen enn det var at United skulle slå Chelsea i FA cup finale. Veit ikkje om det gjør meg ein dårlig united fan eller ikkje haha Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2018 Gjør det jo definitivt, men så lenge du er fornøyd så spiller det jo ingen trille. Lenke til kommentar
DianaJuk Skrevet 26. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2018 Når soccerstreams nå er nede, hvilken streamingsite bruker dere? Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 26. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2018 Har faktisk satt en liten slant på Liverpool i kveld. Tror de kan komme til å overraske Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 26. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2018 Tror Real Madrid tar det 3-2. Salah skårer 2. Ronaldo 1, Isco 1 og Kane 1. 3 Lenke til kommentar
#EmeryOut Skrevet 26. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2018 Jeg tror ikke Liverpool vinner, men dersom det skjer så skal jeg.. ja, hva skal jeg da? Da blir det som jul, bursdag, sommerferie, høstferie, morsdag, farsdag, påske og nyttår på en dag. Fader, kommer til å bli så lykkelig at jeg kommer til å svime av Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2018 Jeg tipper Real Madrid vinner komfortabelt. Tror ikke det blir så jevnt som folk spår. Tipper 90 minutter med rævkjøring, mulig det blir èn og annen kontring for LFC, men ingenting manifesterer seg. 3-0 Real. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2018 Når soccerstreams nå er nede, hvilken streamingsite bruker dere?Soccerstreams er da ikke nede? Reddit vel Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 26. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2018 Liverpool kan fort sette 4 mål på 30 min som så ofte før. Kampen er ganske åpen, Real meget heldige som kom seg vidre mot Bayern. Mener City var det sterkeste laget og Liverpool tok dem greit. osv Blir overasket om vi ikke ser mere enn 5 mål Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 26. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2018 Syns alt tyder på at dette blir jevnt, men håper Real tar dette konfertabelt. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 26. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2018 Har en mistanke om at kynisk effektive real vil straffe pool blodhardt på forsvarsblundera. Ser for meg 2-0 og muligens 3 og 4 når liverpool må fram på slutten. Kanskje et trøstemål. Lenke til kommentar
edge Skrevet 26. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2018 Når soccerstreams nå er nede, hvilken streamingsite bruker dere? Tror du får best kvalitet uansett om du kjører VPN og BT Sports på youtube 2 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2018 Heia Pool, mye pga Salah!?? 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2018 Har pengene på Pool. Klarer ikke å se for meg at Real skal klare å stoppe Salah, Mane osv Lenke til kommentar
#EmeryOut Skrevet 26. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2018 Dersom Liverpool lykkes med presset sitt tror jeg at de vinner, men Ronaldo kan jo fort gjøre ting helt på egen hånd.. hvis Kroos får lov til å begynne å strø rundt seg med krempasninger er det nok kjørt Lenke til kommentar
oOF Skrevet 26. mai 2018 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2018 Jeg tipper Real Madrid vinner komfortabelt. Tror ikke det blir så jevnt som folk spår. Tipper 90 minutter med rævkjøring, mulig det blir èn og annen kontring for LFC, men ingenting manifesterer seg. 3-0 Real. Det tror jeg også dessverre. Jeg har overhodet ingen god magefølelse før denne kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå