oOF Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 For en jævlig kamp. Helt forferdelig å se på. Jeg syns ikke City har vært på sitt beste en gang, Liverpool lar dem rett og slett gjøre som de vil på midten. Lenke til kommentar
Xenophia Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 må vær den verste omgangen noen fotball lag har spilt i år, bortsett fra sjansen i slutten så er ballmiss det beste vi har fått til, gleder meg ikke mye til 2. omgang Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Faen og heldige vi er her. Grusom første omgang hvor city er totalt dominerende i alle faser av spillet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Vi er heldige, udyktiige og alt som er. Veldig dårlige pasninger idag. Imponerende av City å ha to gule kort uten å gitt Liverpool et eneste frispark Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Pep har totaltpult Klopp taktikkmessig. Dette er ikke bare nerver, de eier midtbanen 100%. Vi har tre fremme som aldri får ballen fordi City konstant er i overtall og alltid vinner ballen på midtben. Veldig tydelig at vi mangler Hendo/Can, som er roligere med ballen enn de andre midtbanefolka våre Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 FLAKS. Edit: Skulle vært mål, ikke offside. Skulle vært mål, jeg klarer ikke å se at det var noe galt siden ballen kom fra Milner (?). Skjønner at Pep er forbannet. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Skulle vært mål, jeg klarer ikke å se at det var noe galt siden ballen kom fra Milner (?). Skjønner at Pep er forbannet. Enig. Først trodde jeg det var mål, så trodde jeg det var offside uten at jeg fikk med meg at den kom fra Milner. Når den derimot kommer fra han, er det vel mål? Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Jeg må ha en pause midt i andre omgang, må dusje av meg svetta av nervøsitet. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Akkurat nå savner jeg (prime) Lucas Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Skulle vært mål, jeg klarer ikke å se at det var noe galt siden ballen kom fra Milner (?). Skjønner at Pep er forbannet.Enig. Først trodde jeg det var mål, så trodde jeg det var offside uten at jeg fikk med meg at den kom fra Milner. Når den derimot kommer fra han, er det vel mål?Burde vært. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Spesiell dømming her. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Grusomt av midtbanen, blir totalt overkjørt. I dag ryker vi, eller går videre pga flaks og dommerfeil. Skulle nesten tro 3-0 skulle gi litt mer selvtillit - spillerne ser pissnervøse ut. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Grusomt av midtbanen, blir totalt overkjørt. I dag ryker vi, eller går videre pga flaks og dommerfeil. Skulle nesten tro 3-0 skulle gi litt mer selvtillit - spillerne ser pissnervøse ut. Det merkes at Henderson og Can ikke spiller. Wijnaldum er ikke god nok. Merkelig å si det om Henderson, men slik er det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Akkurat nå savner jeg (prime) LucasHadde tatt til takke med Sissoko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 (endret) Sett inn pogba! Endret 10. april 2018 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 wow. Pep på tribunen og ingen pauseprat, maks flaks her fy faen! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Guardiola er sendt på tribunen Lenke til kommentar
Espp Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Pep på tribunen? Rar dommer og dømming. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. april 2018 Del Skrevet 10. april 2018 Ser ut som vi går ut høyere - Spennende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå