knipsolini Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Gi meg 5-0 så kjenner jeg en viss ro før returoppgjøret. 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 City slår nok hardt tilbake i helgen tenker jeg ? Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Hoho, dette kan bli en artig andre omgang Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Veldig positivt overrasket. Det må jeg si. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Klare å holde nullen no så hadde det vore krem Men Arnold vs Sane er jo egentlig rått parti. Herregud hadde Robertson scora på soloraid.. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Får frysninger av stemningen/fotballen til tider. Det er så utrolig herlig å være Liverpool-fan de sesongene vi kommer til sluttspillet i Cl - har vært alt for lenge siden. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 (endret) Ser ut som arnold har bytta med robertson på bekkposisjon? edit: nei, tilbake i normal no. Endret 4. april 2018 av Whiteshit Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Hvis Salah er ute er det dårlig nytt. Veldig dårlig nytt. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Kampen helt snudd etter at Salah gikk bort. City som styrer showet nå. Æsj, Sterling. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Faenskap at det går An å være så nervøs på 3-0 som jeg er Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Faenskap at det går An å være så nervøs på 3-0 som jeg er Den brutale realiteten er at ett eller to mål til City så er returoppgjøret ganske åpent. Føler meg passe komfortabel med 3-0, men med et bortemål blir det ganske overkommelig for City. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Dersom City scorer så er jeg nesten 80 % sikker på at City tar det over to kamper. Hvis det forblir 3-0 så tror jeg det er over i Liverpools favør. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Dersom City scorer så er jeg nesten 80 % sikker på at City tar det over to kamper. Hvis det forblir 3-0 så tror jeg det er over i Liverpools favør. Du var no 100% sikker etter trekninga så. ^^ Alltid angrep på høgresida. Dømt til å bli mål i mot det her. nervøst. Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Solanke inn? Game over. Blir fort hattrick nå. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. april 2018 Forfatter Del Skrevet 4. april 2018 Solanke med en god førsteinvolvering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå