Tåkefyrste Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Vet liksom ikke hvordan jeg skal reagere på mål. Kan ikke huske å ha sett en kamp før der jeg ønsker at begge lag taper. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Ikke overraskende. Klopp er den eneste i ligaen som vet hvordan å stoppe City Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Ikke overraskende. Klopp er den eneste i ligaen som vet hvordan å stoppe CityCity har tapt i champions League sålangt i sesongen Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Jævlig deilig. Ser ut til at det kan bli mye mål, begge lag veldig offensive. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Vi må være bedre i forsvaret og pasningspillet enn dette Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Vet liksom ikke hvordan jeg skal reagere på mål. Kan ikke huske å ha sett en kamp før der jeg ønsker at begge lag taper. Haha, det er verre når en av de må gå videre ja . Jaja, offsidemål da Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 JA1!!!!! ER DETTE SANT FOR FAEN? Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Fyttihelvete er det Zlatan? Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Klopp får tidenes beste City lag til å se ut som gutter. Igjen! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Oxlade ass. Drar til Liverpool og er plutselig blant ligaens beste spillere i sin posisjon Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. april 2018 Forfatter Del Skrevet 4. april 2018 Oxlade ass. Drar til Liverpool og er plutselig blant ligaens beste spillere i sin posisjon Spiller ikke vingback lenger vet du.. Lenke til kommentar
sector Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 (endret) Ox har scoret 5 mål for LFC nå, mer enn samtlige mål for Arsenal til sammen alle årene han var der. Så kan en jo bare lure på om Wenger er rett mann i Arsenal, for meg som LFC-fan er han rett mann hvertfall Endret 4. april 2018 av sector Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. april 2018 Forfatter Del Skrevet 4. april 2018 Hahahahahha!!! HVA SKJER?! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Mané!klyp meg! Lenke til kommentar
Alkan Skrevet 4. april 2018 Del Skrevet 4. april 2018 Nei nei. Nei. Nei hva faen skjer? HERREGUD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå