LarZen Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Lag eller log på din Hong Kong PSN konto og last ned gratis. Har prøvd og det virker. Beta starter til lørdag og varer til mandag. kilde 1 Lenke til kommentar
Voosj Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Evt går det også ann å betale depositum hos gamestop (50,-) for å få betakoden. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 (endret) Takk for tipset, lastet ned Endret 25. august 2017 av herzeleid Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 (endret) War er helt ufattelig underholdende Her blir det mange timer morro med COD i høst gitt, en helt usannsynlig setning for langt mindre enn ett år siden. Endret 25. august 2017 av Mala Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Funker dette på Xbox one også? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Er kun på PS4 denne helgen. Neste helg er det vel åpen beta, lurer på om det også gjelder for Xbox. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Er kun på PS4 denne helgen. Neste helg er det vel åpen beta, lurer på om det også gjelder for Xbox. Gjelder for xbox også neste helg. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 (endret) Står som vanlig ingenting om beta på PC. De driter så hardt i PC community at det er helt komisk Endret 1. september 2017 av Slitenkæll Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 1. september 2017 Del Skrevet 1. september 2017 Får vel teste det på Xbox i helga da selv om jeg aldri har vært glad i WW-settingen, men trenger litt god gammel COD action igjen. Jeg likte de mer moderne titlene helt til vendepunktet hvor plutselig alle sammen fikk superkrefter og "specs". Superjumping og wallrunning er morro i Titanfall men ikke i COD. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Skulle det ikke være open beta i helga? Mulig jeg missforstod når folk sa at betaen var open for både PS4 Og Xbox i helga Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 Trudde jeg også, men det var visst for oss svake sjeler som hadde forhåndsbestilt..bare også tilgjengelig på One i tillegg Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 2. september 2017 Del Skrevet 2. september 2017 (endret) Så på litt highlights fra folk på reddit og det ser jo morro ut til tross for WW2 settingen så kansje jeg skal hive meg på lasset selv med ett kjøp. Hvordan opplever dere lag compensation? Flere på reddit sier den er helt på trynet og flere har visst til slutt nappa ut ethernetkabelen sin og spiller på wifi og sier de får bedre K/D ratio. Endret 2. september 2017 av XtaZ Lenke til kommentar
Dr. Martin Van Nostrand Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Noen som vet om det blir åpen beta neste helg? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2017 Del Skrevet 5. september 2017 Tolket det som at det faktisk ikke er mer beta nå før lansering 3.november, sånn ut i fra meldingen jeg fikk på skjermen i går kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå