steinjarle Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Og kan lavprisaktøren Komplett konkurrere med de store?Telia vs Telenor: Hvem har det beste super-abonnementet? Lenke til kommentar
Alexander-HMT5I77O Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Til info: Telia tar ikke betalt for datasim på Smart Total 40GB. Det er heller ikke etableringskostnad for datasim. Lenke til kommentar
Tage.T Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Problemet er at Telenor ikke har lov og være Norges billigste. Arister meg visst orakelet tar feil. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Telenor har ring Norden til kr 9 i måneden. Da får man ubegrenset ringeminutter til Norden! Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Datasim Telenor 49,- Står det på Min Side Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Problemet er at Telenor ikke har lov og være Norges billigste. Arister meg visst orakelet tar feil. Problemet er vel heller at Stjelenor har lyst til å vere så dyre som mogleg. Stjelenor sin kundegruppe er dei lettlurte og dei som driter i økonomi. 1 Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Problemet er at Telenor ikke har lov og være Norges billigste. Arister meg visst orakelet tar feil. Problemet er vel heller at Stjelenor har lyst til å vere så dyre som mogleg. Stjelenor sin kundegruppe er dei lettlurte og dei som driter i økonomi. Og du er altså en mindre smart, og korttenkt person? 3 Lenke til kommentar
DrPaulus Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Bytta akkurat fra ice til telenor. Hvis jeg skal ringe har telenor bedre dekning, men for data er telia (icenet) den beste av de to i Tromsø m/omegn. 2 Lenke til kommentar
Datafriken Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Jeg betaler 524 i mnd for Telia 40gb med datasim til 0kr mnd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Tok noen med kostnaden for BankID på mobil? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Problemet er at Telenor ikke har lov og være Norges billigste. Arister meg visst orakelet tar feil.Problemet er vel heller at Stjelenor har lyst til å vere så dyre som mogleg. Stjelenor sin kundegruppe er dei lettlurte og dei som driter i økonomi. Det blir litt feil å kalle dem for lettlurte, men hvis du er seriøst interessert i hva det koster å ha mobil, må du lese HELE prislista. Alle operatører har sine fallgruber og Telenor har noen, de også. Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Problemet er at Telenor ikke har lov og være Norges billigste. Arister meg visst orakelet tar feil. Problemet er vel heller at Stjelenor har lyst til å vere så dyre som mogleg. Stjelenor sin kundegruppe er dei lettlurte og dei som driter i økonomi. Telenor er så store, og leverer så mange andre tjenester, at de har råd til å ha så lav profitt på mobil at ingen andre leverandører kan matche pris. Og dermed kan de pushe de ut og få monopol på mobilabonnement og fortsatt tjene grovt fordi hele landet bruker dem. Konkurransetilsynet har en ting eller to å si i sånne tilfeller. Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Kan noen forklare meg hvorfor Telenor i Norge tar kr.449 pr.mnd for 10GB data (frihet 10) når de i Sverige får 60GB data, også fra Telenor, for samme prisen? Lenke til kommentar
steinjarle Skrevet 25. august 2017 Forfatter Del Skrevet 25. august 2017 Tok noen med kostnaden for BankID på mobil? Telenor krever ikke betalt for BankID for Frihet 20/40/60 (0,49,- ellers). Telia tar 0,- for alle. https://www.telenor.no/privat/mobil/mobiltjenester/bankid/ https://telia.no/kundeservice/bankid/faq Lenke til kommentar
Jokkmokk med sokk Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 "Telia kommer altså ut seirende på pris i bruksscenariet vi har skissert, men det er nesten helt og holdent på grunn av at de tilbyr 1000 gratis minutter i måneden til Norden og Baltikum, og det er jo slett ikke sikkert at inngår i ditt bruksområde. " Telenor tilbyr "Ring Norden" for 9,-, som gjør ringing til hele norden inkl. Det er rimligere enn Telia. Hvis dette var hovedgrunnen til at dere ga seieren til Telia, har dere gitt seieren til feil selskap? Lenke til kommentar
skrivefeil Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Hvem abonnement, eller hvem tilbyder? Hvem selskap, kanskje? Hvordan forferdelig! I den offentlige skole! 1 Lenke til kommentar
Ola Knudesen Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Hvorfor trenger dere mye mobildata? Overalt er det gratis Wifi. I noen byer er det sågar gratis bynett. Selv har jeg en abonnementpakke med minst mobildata og betaler 40 kr måneden :-) Lenke til kommentar
Kynxx Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Man bruker mobiltelefonen til mange flere tjenester i dag enn bare for 1-2 år siden. Selv enkle tjenester sluker data om man bruker dem nok. Jeg f.eks trenger 10 GB/mnd per dags dato, til mitt bruk på skolen. Om bruksmønsteret endrer seg, må jeg ha noe større. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Hvorfor trenger dere mye mobildata? Overalt er det gratis Wifi. I noen byer er det sågar gratis bynett. Selv har jeg en abonnementpakke med minst mobildata og betaler 40 kr måneden :-) Alle bor ikke i store byer og Wifi er som å parkere bilen i byen, ulåst 1 Lenke til kommentar
HrKristian Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Problemet er at Telenor ikke har lov og være Norges billigste. Arister meg visst orakelet tar feil. Om noen skal arrestere deg så er det for at du ikke kan norsk... 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg