AfterGlow Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Se videoen av prøveprosjektet som nå har kommet til Norden.Nå skal Island også begynne å levere varer med droner Lenke til kommentar
Mathias Madslangrud Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Ja, fordi storken ikke leker mere. Det er for kaldt! Lenke til kommentar
grantsolem Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Om 10 år så vil dette ikke være uvanlig lengre. Antar at mdg liker dette. Lenke til kommentar
KristofferHelle Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Er det kun lover og regler som hindrer dette i Norge? Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 26. august 2017 Del Skrevet 26. august 2017 Jeg skjønner ikke poenget med dagligvarer levert av droner. Lykke til med å frakte mitt ukentlige innkjøp av drikkevarer med en drone som bare klarer 3 kg. Nei, takke meg til førerløse elbiler eller vogner, som bruker veiene og kan kjøre varene mine for de veier ganske mye mer enn en drone klarer å løfte. Og hva skjer hvis dronen er programmert til å lande på GPS-koordinater? Lander den på taket da, hvor ingen får tak i varene? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Jeg skjønner ikke poenget med dagligvarer levert av droner. Lykke til med å frakte mitt ukentlige innkjøp av drikkevarer med en drone som bare klarer 3 kg. Nei, takke meg til førerløse elbiler eller vogner, som bruker veiene og kan kjøre varene mine for de veier ganske mye mer enn en drone klarer å løfte. Og hva skjer hvis dronen er programmert til å lande på GPS-koordinater? Lander den på taket da, hvor ingen får tak i varene? Kommer sikkert en konvoi av droner til deg og varene droppes ned takrenna :-p. Spøk til side, er nok tiltenkt annen type matvarer enn dagligvarehandel i starten. Uansett så vil nok dette utvikle seg med tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå