AfterGlow Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Det viltre bilspillet har fått slippdato og ny trailer.I The Crew 2 kjører du både bil, båt og fly i en åpen verden Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Har hatt det mye gøy med The Crew, og det fikk faktisk et stort grafisk løft etterhvert, og ser veldig bra ut. Men viktigste er at det er gøy. Ser fram til neste. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Ikke glem at Harley-Davidson motorsykler er bekreftet. Det i seg selv er jo tøft, men i The Crew 1 fikk vi ikke motorsykler før en expansion. Nå er de derimot med fra start. Kan jo bli bra. Men håper vi får velge karakter denne gangen, så vi ikke er låst til en bestemt person på hver sykkel. Trenger ikke noe dypt character customization, men enkle valg burde være mulig. I Driveclub VR kan vi jo velge mellom en mannlig og kvinnelig sjåfør, og velge noen enkle klær. Det har lite å si når man kjører bil, men gjør stor nytte på motorsykkel, der vi sitter helt åpent. Vil gjerne vite mer om oppgraderingene også. Synes det ble mye rot i The Crew 1, så jeg fikk stadig vekk nye oppgraderinger til bilen jeg ikke ante om var noen vits å ha på. Men det er bare to småting i et ellers glimrende spill, så TC2 er selvsagt for lengst forhåndsbestilt. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 The Crew var forferdelig. Håper dette blir bra. Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 (endret) Vibbene jeg satt igjen med etter denne "Traileren" Endret 24. august 2017 av Mooooooooooo Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Det første som comes to mind er vel utrykket "Jack of all trades, master of none". Hvorfor være godt på en ting når du kan være middelmådig på 10? For all del, kan hende dette blir bra, men etter det første the crew virker det på meg som de virkelig ikke tar dette i den riktige retningen. Det var mye bra med the crew, men å gushe på med onroad, offroad, racing , flyving, båtkjøring, motorsykkelkjøring i alle varianter tror jeg ikke er den den rette måten å fikse problemet på gitt. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Kan være at de gaper over for mye ja. Det var også det første jeg tenkte da jeg hørte om dette første gangen. Men de fikk til ganske så solide saker etterhvert med første the Crew så det er godt håp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå