erikstein Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 (endret) Jeg har bestilt nytt nå... Abit AI7 hk, 2x256mb Twinmos Twister 431w Enermax psu Blir det nok fart i sakene Ser på dette som et meget fornuftig oppsett, AI7 har fått meget god kritikk og ligger så vidt bak MAX3 i ytelse, men til halve prisen dessuten så støtter det prescott også Trenger man ikke gigabit nettverk etc, så er jo dette kortet helt genialt. Poster nye resultater iløpet av uka... Jeg vil fortsatt kjøre en 2,53Ghz cpu, se hvordan den klarer seg i første omgang...er den for sløv, så kjøper jeg bare en 2,6/2,8Ghz pc800 sak... Endret 10. desember 2003 av iceraven Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Hva slags minne kjøpte du (PC3200)? Kan ikke skjønne hvorfor du skulle vurdere å kjøpe en 2,6 eller 2,8GHz prosessor - måtte vært bedre å bruke 10 minutter i BIOS og klokke til 3,2+ dersom minnet ditt duger. Og JA - jeg vet at du ikke ville overklokke - og NEI - jeg skjønner ikke hvorfor... Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 er pc3200 brikker cas2. jeg får vel vurdere klokking...teste litt og se først God natt, nå er jeg trøtt Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 13. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2003 Nå har jeg installert de nye delene...fikk 15000p på standar hastighet, null tweaking av minne eller noe Nå begynner det å likne noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå