Gå til innhold

PRØVEKJØRT: Fujitsu Lifebook U937

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mye koster en slik annonse?

Å hoste en slik annonsen koster ett nettsted kansje 20~ kroner i løp av en måned, selve siden tar bare opp mot 10mb i hovedsakelig bilder.

Da snakker vi i rein nett trafikk kostnad, du kan kjøpe ett domene for ett år, og få ett net hotel utrolig billig.

Så 20kr måneden er da ikke store summen vi snakker, og har du flere annonser så blir summen enda billigere, selv om det er flere annonser personer vil måtte laste ned i bare nett kapasitet, men man sparer da uansett på at domene dekker alle, samt nethotellet har somregel nok kapasitet til å lagre flere hundre tusen slike annonser før man må oppgradere til større.

... eller mener du hva digi tar for å bruke nettavisen sin til å promotere denne reklamen?

Sikkert 2-3 tusen, jeg er usikker på hvor lenge de hoster reklamen siden man somregel bare ser ting som er på forsiden, så vetikke om de i det heletatt gidder å slette.. (og eller om det er ett automat system i bakrunden).

Lenke til kommentar

Å hoste en slik annonsen koster ett nettsted kansje 20~ kroner i løp av en måned, selve siden tar bare opp mot 10mb i hovedsakelig bilder.

Da snakker vi i rein nett trafikk kostnad, du kan kjøpe ett domene for ett år, og få ett net hotel utrolig billig.

Så 20kr måneden er da ikke store summen vi snakker, og har du flere annonser så blir summen enda billigere, selv om det er flere annonser personer vil måtte laste ned i bare nett kapasitet, men man sparer da uansett på at domene dekker alle, samt nethotellet har somregel nok kapasitet til å lagre flere hundre tusen slike annonser før man må oppgradere til større.

... eller mener du hva digi tar for å bruke nettavisen sin til å promotere denne reklamen?

Sikkert 2-3 tusen, jeg er usikker på hvor lenge de hoster reklamen siden man somregel bare ser ting som er på forsiden, så vetikke om de i det heletatt gidder å slette.. (og eller om det er ett automat system i bakrunden).

Dette er en produkttest – ikke en annonse. Alle annonser på digi.no er godt merket.

Kurt

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor skal det alltid være slike kommentarer her? Hva er poenget?
Alltid kan jeg ikke svare på siden jeg sjelden gidder kommentere, men her var det så enkelt som at jeg faktisk først trodde dette var en annonse for en litt uintertesant businessmaskin. Jeg syntes annonsen burde være bedre merket, og så gikk det opp for meg at det var en artikkel.

Men ja, ser i ettertid at kommentaren virker litt surmaga og kunne vært formulert ganske så annerledes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...