akelbo Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Nå kan du gjenoppleve skytespillet fra 2011.Brink har plutselig blitt gratis på Steam Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Brink var faktisk ganske kult. Hadde gøy med det noen timer Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 En av de veldig få spillene jeg har angret på å ha forhåndsbestilt. 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Muligens det verste kjøpet hos meg på Steam noensinne, men nå som det er gratis så er det sikkert grei spill. For 549,- som jeg betalte da det kom, det var penger rett i dass. Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Muligens det verste kjøpet hos meg på Steam noensinne, men nå som det er gratis så er det sikkert grei spill. For 549,- som jeg betalte da det kom, det var penger rett i dass. Mitt verste er Alien: Colonial Marines xD Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Om de betaler meg for å spille så skal jeg vurdere det.. Lenke til kommentar
Sesseth Skrevet 25. august 2017 Del Skrevet 25. august 2017 Muligens det verste kjøpet hos meg på Steam noensinne, men nå som det er gratis så er det sikkert grei spill. For 549,- som jeg betalte da det kom, det var penger rett i dass. Mitt verste er Alien: Colonial Marines xD I feel your pain... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 29. september 2017 Del Skrevet 29. september 2017 Må være noe av det mest irriterende spillet i verden å spille solo.(Noe som man må gjøre nå siden de har skrudd av MP) Har i praksis null kontroll over AI-kronidiotene som spiller på laget. Virker også som om det er scriptet slik at man nærmest uansett skal bli overkjørt i det siste minuttet dersom man har klart å holde det første objektivet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå