Jørg102 Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Vurderer å kjøpe meg kniv til ikke så altfor mye, noen som har noe å annbefale? Bør helst være allround-kniv som ikke er for stor ettersom den skal være lett å ha med seg Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Kansje en Spyderco Paramilitary 2? Denne er en klone, orginalen koster ca. 1000,- Har selv Paramilitary 1 og 2 (orginale) og er meget fornøyd. Ellers har jeg gitt en Spyderco Tenacious i gave to ganger til samme person. (Han mistet en på sjøen) Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 (endret) victorinox forrester er et utmerket valg, har ikke funnet den i butikk men på nett finner du den lett.har vicorinox solider selv, er helt lik men med "serrated edge" på halve bladet, noe som jeg ikke er spessielt fan av. Endret 24. august 2017 av Ursidae Lenke til kommentar
uGn Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Kanskje få med litt hva den skal brukes til, for å få noen fornuftige tips? Lenke til kommentar
Jørg102 Skrevet 27. august 2017 Forfatter Del Skrevet 27. august 2017 Kanskje få med litt hva den skal brukes til, for å få noen fornuftige tips? vil helst ha med slire, må kunne henges i belte, helst tåle røff bruk, trenger ikke være multiverktøy. Skaft i tre om mulig Lenke til kommentar
Carpe Dam Skrevet 27. august 2017 Del Skrevet 27. august 2017 Morakniv. Koster i verste fall et par hundre, og er etter sigende bedre enn alt annet i sin prisklasse. Dritt kjedelig, men funker fjell. Et hav av varianter å velge mellom. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Samekniv med fingervern. Utrolig lett for størrelsen. Lenke til kommentar
technicality Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Tenkte først edc og folder men siden du vil ha den i slire er min stemme på samekniv eller mora, billige og gode kniver som er "battletested" Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 er mange Brusletto kniver som kan passe... har 2-3 stykk i familien som har vert eid av besteforeldre og har gått i arv.har en Brusletto Bamse selv og er storfornøyd. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 28. august 2017 Del Skrevet 28. august 2017 Regner med den skal være med ut i skogen og ikke på byen.. Lenke til kommentar
Kaneltryne Skrevet 11. oktober 2017 Del Skrevet 11. oktober 2017 Vet ikke om denne passer prisklasse kriteriene dine, eller størrelseskriteriene. Men en solid kniv er det i hvertfall. https://xxl.no/brusletto-brusletto-villguten-allroundkniv/p/1114577_1_style Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå