ramfjord Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 (endret) Jeg har en yamaha dt som gikk 100% fram til jeg kjørte over en fartshump i høy fart, det virket som om bensintilførselen ble kuttet. Jeg tok ut forgasseren og rensket den, alt så fint ut men da vi satte den på igjen var det samme problem. Det er akoratt sånn som at tennpluggen ikke får bensin og han dør ut. Jeg byttet over forgasseren til en yamaha tzr for å sjekke om det ble noen forandring. Den gikk en stund, helt fram til at samme problemet dukket opp. Noen som kan ha en idè om hva problemet kan være? Endret 23. august 2017 av ramfjord Lenke til kommentar
Gjest Slettet-2spvYRBZtB Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Sjekket filter? 1 Lenke til kommentar
ramfjord Skrevet 24. august 2017 Forfatter Del Skrevet 24. august 2017 Ja, bensinfilteret ser helt fint ut. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Sjekka du nålesetet til flottørnåla? Prøvde du å blåse gjennom mens du åpner og stenger med flottøren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå