AnonymDiskusjon Skrevet 30. august 2017 Forfatter Del Skrevet 30. august 2017 Blåmerkene er mye mye mindre idag. Eller de gule flekkene. Siden de er vekke, betyr det da at man ikke trenger å oppsøke legen? Anonymous poster hash: 656d0...8b3 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 31. august 2017 Del Skrevet 31. august 2017 Ja, Coby, det er det det betyr. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2017 Forfatter Del Skrevet 15. september 2017 Siden jeg posta dette, har jeg ikke sett noe til blåmerket. Kan det være pga kostholdet? Ser enkelt skriver de får blåmerker pga lite mat bla. Anonymous poster hash: 656d0...8b3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 Blåmerker forsvinner av seg selv Du har sikkert vært borti noe uten at du husker det Har ofte blåmerker selv uten at jeg vet hvor de kommer fra Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. september 2017 Forfatter Del Skrevet 15. september 2017 Blåmerker forsvinner av seg selv Du har sikkert vært borti noe uten at du husker det Har ofte blåmerker selv uten at jeg vet hvor de kommer fra Har aldri tidligere hatt en slik episode. Alle gule og så mange. Kan det være sammenheng med kosthold? Anonymous poster hash: 656d0...8b3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. september 2017 Forfatter Del Skrevet 16. september 2017 Blåmerker forsvinner av seg selv Du har sikkert vært borti noe uten at du husker det Har ofte blåmerker selv uten at jeg vet hvor de kommer fra Har aldri tidligere hatt en slik episode. Alle gule og så mange. Kan det være sammenheng med kosthold? Anonymous poster hash: 656d0...8b3 Synspunkter? Anonymous poster hash: 656d0...8b3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. september 2017 Forfatter Del Skrevet 24. september 2017 Hvorfor i alle dager har jeg brått en blå synlig blodåre under øye? Kan det være pga veldig, veldig lite fysisk aktivitet? Anonymous poster hash: 656d0...8b3 Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Samme spørsmål stiller du flere andre plasser/tråder også. For å kunne gi deg gode helseråd, er det bra om vi kjenner til din totale helsesituasjon. Har du flere diagnoser? Spesialt diagnoser relatert til hjernen? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2017 Hei igjen. Jeg ser at de gule flekkene er der ennå, i veldig bra lys. Ser ikke ut som noe blåmerker, gjør verken vondt eller er typisk farget. De er små som en prikk. Begynt å tro at det kanskje kan være gulsott? http://lh4.ggpht.com/_4oGh7UDN5NU/TZoSi8E610I/AAAAAAAAAFQ/z67D9HJqWMM/s288/0.jpg, slik er fargen. Bare at mine flekker er mye mye mindre. Anonymous poster hash: 656d0...8b3 Lenke til kommentar
nacario Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Ser dette tærer på deg og all denne bekymringen gjør deg ikke godt. De svarene du søker vil aldri kunne bli tilfredsstilt i denne tråd. Skriv heller ned detaljert spørsmål du opptar deg av relatert dette 'helseproblemet' ditt og spør fastlegen, hvor han enten gir beroliggende svar slik at du endelig kan legge fra deg disse bekymringene, eller henvises videre til fagfolk som kan. Det blir kun 'synsing' nå då gjør deg den tjenesten og oppsøk fadtlege, evt spør etter akuttime da du er veldig bekymret som årsak (som regel burde man få time på dagen eller de neste). Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2017 Ser dette tærer på deg og all denne bekymringen gjør deg ikke godt. De svarene du søker vil aldri kunne bli tilfredsstilt i denne tråd. Skriv heller ned detaljert spørsmål du opptar deg av relatert dette 'helseproblemet' ditt og spør fastlegen, hvor han enten gir beroliggende svar slik at du endelig kan legge fra deg disse bekymringene, eller henvises videre til fagfolk som kan. Det blir kun 'synsing' nå då gjør deg den tjenesten og oppsøk fadtlege, evt spør etter akuttime da du er veldig bekymret som årsak (som regel burde man få time på dagen eller de neste). Er ikke veldig bekymret, er bare nysgjerrig på hva det kan være. Blåmerke er naturlig å tro, men siden det er krittgult så er jeg usikker. Anonymous poster hash: 656d0...8b3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå