AnonymDiskusjon Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Sjekka idag, og så brått flere blåmerker. Alle sammen er gule. Gjør ikke noe vondt, bare når jeg virkelig tar på dem. Erfaring? Føler meg ellers tipp topp. Anonymous poster hash: a0fea...83b Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Jeg oppfordrer vanligvis ikke til selvdiagnose via internett, men jeg fant denne artikkelen: http://www.tv2.no/a/7579974/ Jeg foreslår en tur til legen, det kan høres ut som kroppen mangler noen næringsstoffer. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. august 2017 Forfatter Del Skrevet 23. august 2017 Jeg oppfordrer vanligvis ikke til selvdiagnose via internett, men jeg fant denne artikkelen: http://www.tv2.no/a/7579974/ Jeg foreslår en tur til legen, det kan høres ut som kroppen mangler noen næringsstoffer. Jeg kan si at jeg er mann, og er på slanking, maks 1800 kcal. Igår spiste jeg Go morgen yoghurt, spaghetti og 4 knekkebrød med hvitost i veldig tynne skiver... Anonymous poster hash: 656d0...8b3 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Da er sjansen større for at det kan være feil eller mangler i kostholdet. 1800 kcal er en veldig tøff diett så da er det desto viktigere at du spiser mat med riktig næringsstoffer. Dra til legen, vis blåmerkene og ta det derifra. Husk at feil diett kan gjøre at du taper vekt på "feil måte" ved at du for eksempel taper muskelmasse. Musklene er veldig sentrale i forbrenning av fett. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. august 2017 Forfatter Del Skrevet 23. august 2017 Da er sjansen større for at det kan være feil eller mangler i kostholdet. 1800 kcal er en veldig tøff diett så da er det desto viktigere at du spiser mat med riktig næringsstoffer. Dra til legen, vis blåmerkene og ta det derifra. Husk at feil diett kan gjøre at du taper vekt på "feil måte" ved at du for eksempel taper muskelmasse. Musklene er veldig sentrale i forbrenning av fett. Jeg må ha spist maks 25 gram protein den siste uken.. Jeg tenker å begynne å spise mer og øke proteininntaket betraktelig også kan vi se? Anonymous poster hash: 656d0...8b3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Fullt mulig at han slår seg selv i søvne.. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. august 2017 Forfatter Del Skrevet 23. august 2017 Fullt mulig at han slår seg selv i søvne.. Hvordan i alle dager er det mulig? Anonymous poster hash: 656d0...8b3 Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Har du bilde? Gule blåmerker høres ut som blåmerker som har vært lenge nok til at blodet som faktisk dannet blåmerkene begynner å bli nedbrutt. Da blir det gult. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Jeg kan si at jeg er mann, og er på slanking, maks 1800 kcal. Igår spiste jeg Go morgen yoghurt, spaghetti og 4 knekkebrød med hvitost i veldig tynne skiver... Anonymous poster hash: 656d0...8b3 Det er vanskelig å si om 1800kcal er for lite under slanking, med mindre vi vet høyde, vekt og alder. 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 (endret) spaghetti Her tror jeg vi har litt av problemet. Hvis du kjører så hardt som 1800 kalorier om dagen, har ikke spagetti noen verdens ting på menyen å gjøre. Endret 24. august 2017 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 (endret) Kan det være du mangler C-vitaminer?Det gjør rett og slett at blodårene kan sprekke: Skjørbuk er en mangelsykdom. Den forårsakes av mangel på vitamin C (l-askorbinsyre). Skjørbuk medfører blødninger, oppsvulmet og blodig tannkjøtt, dårlig appetitt, vekttap og tretthet.Sykdommen utvikler seg etter 4-7 måneder med ensidig kost. Dette er i så fall veldig alvorlig. Ta en C-vitamin(en og bare en). Og gå til legen. Legen vil vite hvor mye og hva slags vitaminer og kosttilskudd du vil trenge.Ved mangelsykdommer kan det også være farlig å "reparere" for raskt, spesielt hva gjelder ting som salter. Men legen vil hjelpe deg med dette. Ring legen, og forklar situasjonen for sekretæren når du ringer. Han/hun vil antakeligvis avgjøre om du kan få en akkutt-time på dagen. Endret 24. august 2017 av Drogin Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Skal du ha akutt-time bør du ringe med en gang kontoret åpner. Eller enda bedre, møte opp. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. august 2017 Forfatter Del Skrevet 24. august 2017 Har du bilde? Gule blåmerker høres ut som blåmerker som har vært lenge nok til at blodet som faktisk dannet blåmerkene begynner å bli nedbrutt. Da blir det gult. http://itpandme.com/wp-content/uploads/2014/04/Bruise6.png Ikke meg. Og de er i betydelig små mengder, de er veldig store. Kan også nevne at når jeg hadde avføring idag, så var avføringen fryktelig løs. Proteinmangel? Anonymous poster hash: 656d0...8b3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. august 2017 Forfatter Del Skrevet 24. august 2017 Jeg kan si at jeg er mann, og er på slanking, maks 1800 kcal. Igår spiste jeg Go morgen yoghurt, spaghetti og 4 knekkebrød med hvitost i veldig tynne skiver... Anonymous poster hash: 656d0...8b3 Det er vanskelig å si om 1800kcal er for lite under slanking, med mindre vi vet høyde, vekt og alder. 185, 80 og 22. Anonymous poster hash: 656d0...8b3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. august 2017 Forfatter Del Skrevet 24. august 2017 Kan det være du mangler C-vitaminer? Det gjør rett og slett at blodårene kan sprekke: Skjørbuk er en mangelsykdom. Den forårsakes av mangel på vitamin C (l-askorbinsyre). Skjørbuk medfører blødninger, oppsvulmet og blodig tannkjøtt, dårlig appetitt, vekttap og tretthet. Sykdommen utvikler seg etter 4-7 måneder med ensidig kost. Dette er i så fall veldig alvorlig. Ta en C-vitamin(en og bare en). Og gå til legen. Legen vil vite hvor mye og hva slags vitaminer og kosttilskudd du vil trenge. Ved mangelsykdommer kan det også være farlig å "reparere" for raskt, spesielt hva gjelder ting som salter. Men legen vil hjelpe deg med dette. Ring legen, og forklar situasjonen for sekretæren når du ringer. Han/hun vil antakeligvis avgjøre om du kan få en akkutt-time på dagen. Har ingen av de symptomene der, bare blåmerker. Er i tipp topp form. Så ser ikke hvorfor jeg kan ha det. Anonymous poster hash: 656d0...8b3 Lenke til kommentar
Drogin Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Kanskje du mangler proteiner,kanskje C-vitmamin. Jeg ville gått til legen snarest.Dersom blåmerkene skyldes ernæringsfeil, er det potensielt farlig. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. august 2017 Forfatter Del Skrevet 24. august 2017 Kanskje du mangler proteiner,kanskje C-vitmamin. Jeg ville gått til legen snarest. Dersom blåmerkene skyldes ernæringsfeil, er det potensielt farlig. Å mangle proteiner er ikke farlig. Vitaminer er jeg enig med deg i, men jeg er ikke slapp eller blødningstendenser. Anonymous poster hash: 656d0...8b3 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Hvorfor er du på slanking? 80 kilo er jo normalt på den høyden Ville heller statset på muskler Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. august 2017 Forfatter Del Skrevet 24. august 2017 Hvorfor er du på slanking? 80 kilo er jo normalt på den høyden Ville heller statset på muskler Jeg veide 90. Skal begynne å bygge nå Men rart med de blåmerkene. Alle er gule, prikk like Anonymous poster hash: 656d0...8b3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. august 2017 Forfatter Del Skrevet 24. august 2017 Hvorfor er du på slanking? 80 kilo er jo normalt på den høyden Ville heller statset på muskler Jeg veide 90. Skal begynne å bygge nå Men rart med de blåmerkene. Alle er gule, prikk like Anonymous poster hash: 656d0...8b3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå