ray001 Skrevet 7. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2017 Hvilke versjon / oppdatering har du da? Min er: De nyeste oppdateringene har allerede blitt installert. Gjeldende versjon: N950FXXU1AQI1/N950FTEN1AQHD/N950FXXU1AQHB Lenke til kommentar
SG3001 Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 (endret) De nyeste oppdateringene har allerede blitt installert. Gjeldende versjon: N950FXXS1AQK9/N950FOXM1AQHF/N950FXXU1AQHB Endret 7. desember 2017 av SG3001 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 7. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2017 Ok, du har ikke Telenor du da? Mener N950FTEN1AQHD, der "TEN" er telenor? Lenke til kommentar
flekken Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Hallo, Sitter her med min splitter nye Note 8. Men er litt forvirret for jeg finner ingen musikkavspiller. Er det riktig ? Må man laste ned en fra google play ? Hvordan finner man da en uten reklame ? en annen ting, finner ikke flere e-post kontoer, slik det var på min gamle Note 4. Ønsker jo å ha jobb mailen og privat mailen på hvert sitt ikon på skjermen og ikke blandet inn i google mailen. Er det noen som kan hjelpe eller komme med tips om hvor jeg kan finne hjelp ? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Hvilken type musikkavspiller tenker du på? Altså en som spiller av mp3-filer og ikke er en streamingtjeneste (Spotify, Play Music)? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Google Play Music er preinstallert, Samsung sin musikkspiller som tidligere var bundlet kan lastes ned fra Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sec.android.app.music Lenke til kommentar
flekken Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Google Play Music er preinstallert, Samsung sin musikkspiller som tidligere var bundlet kan lastes ned fra Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sec.android.app.music Ok, takk skal du ha. Det var denne jeg savnet ja :-) Lenke til kommentar
flekken Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Noen flere som har tips til en god mailleser app for exchange ? anyone Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 10. desember 2017 Del Skrevet 10. desember 2017 Noen flere som har tips til en god mailleser app for exchange ? anyone https://play.google.com/store/apps/details?id=com.microsoft.office.outlook Microsoft Outlook må da vel fungere fint til det bruket. Lenke til kommentar
flekken Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Noen flere som har tips til en god mailleser app for exchange ? anyone https://play.google.com/store/apps/details?id=com.microsoft.office.outlook Microsoft Outlook må da vel fungere fint til det bruket. Noen flere som har tips til en god mailleser app for exchange ? anyone https://play.google.com/store/apps/details?id=com.microsoft.office.outlook Microsoft Outlook må da vel fungere fint til det bruket. Takk skal du ha :-) Lenke til kommentar
flekken Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Har en Samsung note 8, men finner ikke noe sted hvor jeg kan skjerm speile mobilen til TV,en slik jeg gjorde med min gamle note 4. (screen mirroring) går ikke dette på note 8 ? Må jeg til med en slik chromcast ? Er det noe å anbefale ? Hva er forskjellen på en slik og på det som heter "dex station" bortsett fra at den er dyrere. Blir takknemlig for svar Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Heter Smart View nå og finnes som hurtigvalg i varselspanelet. Lenke til kommentar
flekken Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Heter Smart View nå og finnes som hurtigvalg i varselspanelet. Der var den ja, mange takk :-) Lenke til kommentar
SG3001 Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Ny oppdatering med desember sikkerhetsfix. Ulåst telefon. Programvareoppdatering (i) Programvareoppdateringsinformasjon . Størrelse: 820,84 MB ga Nyheter En ny Sikker Wi-Fi-funksjon har blitt lagt til . Kalendet Galleri, Lydopptakel Påminnelse har blitt oppdatert Samsung DeX-feilen er løst. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Changeloghistorikken finner man for øvrig her: http://doc.samsungmobile.com/SM-N950F/NEE/doc.html Lenke til kommentar
GS14OMWS Skrevet 30. desember 2017 Del Skrevet 30. desember 2017 Jeg vurdere veldig sterkt å gå fra S8+ og til Note 8 og i den forbindelse lurer jeg på hvordan batterikapasiteten er på note8 vs kontra S8+? Jeg har sett at batteriet skal være noe mindre på note 8 og lurer da på om noens erfaringer med dette de som har hatt S8+ og byttet til noten? Holder batteriet kortere på noten foreksempel? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 (endret) Er det noen grunn for at du ønsker dette? Må jo være verdens minste oppgradering når det gjelder telefon (med mindre du absolutt må ha den pennen) Batteriet er vel litt mindre ja, men litt mere optimalisert hardware hjelpet vel litt på. Ellers er det jo akkurat samme innmat så bruker omtrent like mye strøm. Ville venta på S9 eller Note 9 om det absolutt måtte være en Samsung. Endret 2. januar 2018 av Complexity Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Er vel ikke helt sant? Litt annen formfaktor, S pen, doble kameraer, større skjerm og litt andre farger er vel ikke verdens minste oppdatering? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 2. januar 2018 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2018 Jeg er ikke i tvil. Har hatt S8+ og nå Note 8. Og Note 8 er en del bedre. Som beskrevet over her + litt bedre flyt synes jeg. Men igjen så er S9 rett rundt hjørnet. Og så igjen N9, men venter du litt til kommer N11.... Nei kjøp nå og nyt det mens du kan... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Er vel ikke helt sant? Litt annen formfaktor, S pen, doble kameraer, større skjerm og litt andre farger er vel ikke verdens minste oppdatering? Joda er jo litt, men har selv tafset på begge og merker jeg merker minimal forsjell. S9 kommer vel denne måneden og har alt dette unntatt penn, til samme/lavere pris enn N8 så jeg ville ventet. Eller jeg ville egentlig kjøpt noe annet da jeg er møkklei toucwiz.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå