Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo, Sitter her med min splitter nye Note 8. Men er litt forvirret for jeg finner ingen musikkavspiller. Er det riktig ? Må man laste ned en fra google play ? Hvordan finner man da en uten reklame ? 

en annen ting, finner ikke flere e-post kontoer, slik det var på min gamle Note 4. Ønsker jo å ha jobb mailen og privat mailen på hvert sitt ikon på skjermen og ikke blandet inn i google mailen. 

Er det noen som kan hjelpe eller komme med tips om hvor jeg kan finne hjelp ?  :dontgetit:  :huh:

Lenke til kommentar

Noen flere som har tips til en god mailleser app for exchange ? anyone  :huh:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.microsoft.office.outlook

Microsoft Outlook må da vel fungere fint til det bruket. 

Noen flere som har tips til en god mailleser app for exchange ? anyone  :huh:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.microsoft.office.outlook

Microsoft Outlook må da vel fungere fint til det bruket. 

Takk skal du ha :-) 

Lenke til kommentar

Har en Samsung note 8, men finner ikke noe sted hvor jeg kan skjerm speile mobilen til TV,en slik jeg gjorde med min gamle note 4. 

(screen mirroring) går ikke dette på note 8 ? 

Må jeg til med en slik chromcast ? Er det noe å anbefale ? Hva er forskjellen på en slik og på det som heter "dex station" bortsett fra at den er dyrere.  :huh:

Blir takknemlig for svar  :)

Lenke til kommentar

Ny oppdatering med desember sikkerhetsfix. Ulåst telefon.

Programvareoppdatering

(i) Programvareoppdateringsinformasjon

. Størrelse: 820,84 MB

ga Nyheter

En ny Sikker Wi-Fi-funksjon har blitt lagt til

. Kalendet Galleri, Lydopptakel Påminnelse

har blitt oppdatert

Samsung DeX-feilen er løst.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg vurdere veldig sterkt å gå fra S8+ og til Note 8 og i den forbindelse lurer jeg på hvordan batterikapasiteten er på note8 vs kontra S8+? Jeg har sett at batteriet skal være noe mindre på note 8 og lurer da på om noens erfaringer med dette de som har hatt S8+ og byttet til noten? Holder batteriet kortere på noten foreksempel?

Lenke til kommentar

Er det noen grunn for at du ønsker dette? Må jo være verdens minste oppgradering når det gjelder telefon (med mindre du absolutt må ha den pennen)

Batteriet er vel litt mindre ja, men litt mere optimalisert hardware hjelpet vel litt på. Ellers er det jo akkurat samme innmat så bruker omtrent like mye strøm.

Ville venta på S9 eller Note 9 om det absolutt måtte være en Samsung.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Jeg er ikke i tvil. Har hatt S8+ og nå Note 8.

Og Note 8 er en del bedre. Som beskrevet over her + litt bedre flyt synes jeg.

Men igjen så er S9 rett rundt hjørnet. Og så igjen N9, men venter du litt til kommer N11....

Nei kjøp nå og nyt det mens du kan...

Lenke til kommentar

Er vel ikke helt sant? Litt annen formfaktor, S pen, doble kameraer, større skjerm og litt andre farger er vel ikke verdens minste oppdatering?

Joda er jo litt, men har selv tafset på begge og merker jeg merker minimal forsjell.

S9 kommer vel denne måneden og har alt dette unntatt penn, til samme/lavere pris enn N8 så jeg ville ventet.

Eller jeg ville egentlig kjøpt noe annet da jeg er møkklei toucwiz..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...