Leif1961 Skrevet 23. september 2017 Del Skrevet 23. september 2017 (endret) I mobil, apps. Samsung members Endret 23. september 2017 av Leif1961 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 23. september 2017 Forfatter Del Skrevet 23. september 2017 Takker for svar!? Jeg trodde jeg var sikker på at jeg var inne der og kikket. Når jeg trykket på den nå så kom det opp, og fikk registrert meg? Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 24. september 2017 Del Skrevet 24. september 2017 HJELP!!!!! hehe Hvor i members-appen går jeg for å finne DeX tilbudet? finner ingenting Skal dukke opp av seg selv når du blar i "hjem" Står med ett bilde: "For deg som har forhandskjøpet note8" Finner ikke noe av det her. Har registrert mobilen. Men går det noe tid til før den "dukker" opp etter registreringen? Du må logge deg på Samsung sine tjenester. Godkjenne avtalen med Samsung. Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 25. september 2017 Del Skrevet 25. september 2017 Var uheldig og mistet mobilen i bakken. Fikk hakk i alle 4 kantene... Kjipt å ha så ny mobiltelefon med synlige skader ?? Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Var uheldig og mistet mobilen i bakken. Fikk hakk i alle 4 kantene... Kjipt å ha så ny mobiltelefon med synlige skader Huff, uheldig. Viktig med beskyttelse. Håper du har forsikring Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 (endret) Spørs om jeg kommer til å bruke den.Nifftig løsning men er behovet der? Endret 26. september 2017 av mrMKE Lenke til kommentar
Larfen Skrevet 1. oktober 2017 Del Skrevet 1. oktober 2017 Noen som har brukt DeX og har lyst å fortelle hvordan den er å bruke? Skal hente min imorgen og er veldig spent Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 2. oktober 2017 Del Skrevet 2. oktober 2017 Jeg har et merkelig problem med min Note 8. Når jeg endrer oppløsningen på bakre kamera til 12M så går jeg ut av kamera appen og lukker alle programmene, så åpner kamera igjen da har oppløsningen endret seg til 7M. Har tatt restart av mobilen uten det hjalp. Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Jeg har et merkelig problem med min Note 8. Når jeg endrer oppløsningen på bakre kamera til 12M så går jeg ut av kamera appen og lukker alle programmene, så åpner kamera igjen da har oppløsningen endret seg til 7M. Har tatt restart av mobilen uten det hjalp. Rart, har ikke dette problemet. Prøvd å sette alle instillinger til standard? Oppdatert kamera appen via Samsung? Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Da var det meste på plass hos meg, mangler bare den trådløse lade stasjonen Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 3. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2017 Hva er beste skjerm beskyttelse til Note 8? Og samtidig god bruker vennlighet? Hva er deres erfaringer? Lenke til kommentar
blutut Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 https://www.dxomark.com/samsung-galaxy-note-8-best-smartphone-zoom/ Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Hva er beste skjerm beskyttelse til Note 8? Og samtidig god bruker vennlighet? Hva er deres erfaringer? Mye smak og behag her. Jeg skal bare ha bok cover med magnet deksel. Lenke til kommentar
euphoria. Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Noen som har brukt DeX og har lyst å fortelle hvordan den er å bruke? Skal hente min imorgen og er veldig spent Dockingen passer ikke med deksel på, så for min den var pakkens verdi en ekstra lader med USB-C-kabel, noe som absolutt er kjærkomment . Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Jeg har et merkelig problem med min Note 8. Når jeg endrer oppløsningen på bakre kamera til 12M så går jeg ut av kamera appen og lukker alle programmene, så åpner kamera igjen da har oppløsningen endret seg til 7M. Har tatt restart av mobilen uten det hjalp. Rart, har ikke dette problemet. Prøvd å sette alle instillinger til standard? Oppdatert kamera appen via Samsung? Ja, har prøvd å nullstille kamera innstillingene, hjalp ikke. Finner heller ikke noe oppdatering på kamera appen. Men har meldt i fra feilen til Samsung. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 4. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2017 Hva er beste skjerm beskyttelse til Note 8? Og samtidig god bruker vennlighet? Hva er deres erfaringer? Mye smak og behag her.Jeg skal bare ha bok cover med magnet deksel. Hadde noe lignende til S8+, og synes det ble for tykt og ble ikke til jeg brukte det. Lenke til kommentar
Larfen Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 Noen som har brukt DeX og har lyst å fortelle hvordan den er å bruke? Skal hente min imorgen og er veldig spent Dockingen passer ikke med deksel på, så for min den var pakkens verdi en ekstra lader med USB-C-kabel, noe som absolutt er kjærkomment . Har lest litt etter jeg hentet den, og fant ut at en også må koble tastatur/mus til dex'en, og siden jeg ikke har trådløse, så blir dette altfor tungvint for at det skal være nyttig for min del .Vurderer og få solgt denne (men ligger en drøss allerede på finn), og heller kjøpe en trådløs ladestasjon istede. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 (endret) Jeg har lyst til å roote note 8 for å kunne installere spill på sdkortet å få touch til kontroller mapper, å skal kjøpe en 256GB micro sd til den, å etter det jeg erfarte med htc one X, så klarte rep steder å revertere all root. Noen som vet hvor mye det ville kosta med note 8? For skjer det en skade på telefonen, så har jeg forsikring som dekker det. (tok s7 edge med knust skjerm på den forsikringa)For tenkte også angående salg av telefonen om noen år, å er ikke alle kjøpere som er interessert at telefonen ahr unlocka bootloader, knox og root. Endret 5. oktober 2017 av Gintoki Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Kan en av dere Note 8 brukere teste å sette oppløsningen på bakre kamera til 12M, så slå på full visning, så gå tilbake igjen til kamera innstillingene og se om oppløsningen har endret seg til 7M eller ikke? Min gjør det. Var i kontakt med Samsung angående det de sa nullstill telefonen. Noen jeg har gjort men feilen er fortsatt der. Takk =) Lenke til kommentar
blutut Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Kan en av dere Note 8 brukere teste å sette oppløsningen på bakre kamera til 12M, så slå på full visning, så gå tilbake igjen til kamera innstillingene og se om oppløsningen har endret seg til 7M eller ikke? Min gjør det. Var i kontakt med Samsung angående det de sa nullstill telefonen. Noen jeg har gjort men feilen er fortsatt der. Takk =) Får ikke frem feilen du skisserer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå