MrMKE Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 Kom en oppdatering nå som gjør det mulig å deaktivere Bixby knappen Det var digg! Har slitt med den knappen i mange dager nå. Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 18. september 2017 Del Skrevet 18. september 2017 (endret) Har ikke fått noe oppdatering jeg Edit: Glem det, trodde det var OS-oppdatering. Men det var selve Bixby som hadde fått en oppdatering. Endret 19. september 2017 av rcambiz 1 Lenke til kommentar
Larfen Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 HJELP!!!!! hehe Hvor i members-appen går jeg for å finne DeX tilbudet? finner ingenting Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 HJELP!!!!! hehe Hvor i members-appen går jeg for å finne DeX tilbudet? finner ingenting Skal dukke opp av seg selv når du blar i "hjem" Står med ett bilde: "For deg som har forhandskjøpet note8" Lenke til kommentar
Larfen Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 (endret) Skal dukke opp av seg selv når du blar i "hjem" Står med ett bilde: "For deg som har forhandskjøpet note8" Finner absolutt ingenting om dette Endret 19. september 2017 av Tarfen Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Skal dukke opp av seg selv når du blar i "hjem" Står med ett bilde: "For deg som har forhandskjøpet note8" Finner absolutt ingenting om dette Slik ser det ut hos meg Lenke til kommentar
Larfen Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Hahaha... Idag så kom den forhåndsskjøpt tingen opp hos meg også. Måtte også godta nokke policy osvosv.. rett før ? Lenke til kommentar
Raslefu Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 (endret) Har fremdeles ikke hørt noe mer fra Samsung Members. Står i mailbekreftelsen jeg fikk for noen dager siden at jeg kunne ta kontakt med [email protected], men da kommer mailen bare i retur med følgende svar: "Meldingen kom ikke frem til noen av eller alle mottakerne. Emne: DeX Station Sendt: 20.09.2017 20.50 Kan ikke nå følgende mottaker(e): '[email protected]' den 20.09.2017 20.50 Serverfeil: 550 Unrouteable address" Har heller ikke fått noen ny mail om at registreringen er godkjent eller at DeX Station er blitt sendt. Merker jeg begynner å bli riktig så frustrert over dette her. Hva med dere, har dere hørt noe mer? Endret 20. september 2017 av Raslefu Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 20. september 2017 Del Skrevet 20. september 2017 Har fremdeles ikke hørt noe mer fra Samsung Members. Står i mailbekreftelsen jeg fikk for noen dager siden at jeg kunne ta kontakt med [email protected], men da kommer mailen bare i retur med følgende svar: "Meldingen kom ikke frem til noen av eller alle mottakerne. Emne: DeX Station Sendt: 20.09.2017 20.50 Kan ikke nå følgende mottaker(e): '[email protected]' den 20.09.2017 20.50 Serverfeil: 550 Unrouteable address" Har heller ikke fått noen ny mail om at registreringen er godkjent eller at DeX Station er blitt sendt. Merker jeg begynner å bli riktig så frustrert over dette her. Hva med dere, har dere hørt noe mer? Her er mailen jeg fikk samme dag som jeg registrerte meg (17. sep): 1 Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Ikke fått noe (hverken tracking eller pakke) - registrerte meg 15. september og fikk samme bekreftelse som over. Lenke til kommentar
rcambiz Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Jeg fikk en e-post å nettopp at pakken min er klar til henting ? skal hente min Dex snart 1 Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Fikk du noe sporingsnummer i forkant? Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 (endret) Fikk denne eposten i dag: Dear MrMKE On behalf of Samsung we will soon ship your Samsung DeX unit.Attached to this email you will find your warranty sheet to use if you find your device faulty. Best regardsVeddestaGruppenEdit:Der kom sporing opp i posten appen Gleder meg.Kommer sikkert ikke til å bruke det, men alltid morsomt med noe nytt leketøy Endret 21. september 2017 av mrMKE Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Fikk akkurat sporingsnummer på mail. Tipper jeg kommer til å teste dex'en én gang før den går i skuffen for alltid 1 Lenke til kommentar
mrselaas Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Noen som har problemer med å bruke deksel på note 8? Kjøpte wallet case på ebay, passer fint osv, men når jeg putter telefonen i selve dekselet, kommer samme lyden som når en tar ut pennen. Er stort nok hull rundt pennen, men telefonen tror fortsatt at den er ute selv om den er på plass. Lenke til kommentar
Raslefu Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Jess! Jaggu fikk jeg to mailer i dag. En med bekreftelse på at DeX Station er sendt, den andre fra Posten om at den kan hentes i morgen. Steike, da gikk det slag i slag. Kjente fredagen blei veldig mye bedre nå 1 Lenke til kommentar
Raslefu Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Noen som har problemer med å bruke deksel på note 8? Kjøpte wallet case på ebay, passer fint osv, men når jeg putter telefonen i selve dekselet, kommer samme lyden som når en tar ut pennen. Er stort nok hull rundt pennen, men telefonen tror fortsatt at den er ute selv om den er på plass. Hvilken er det du har kjøpt? Jeg har bestilt denne: http://cdon.no/accessories/samsung-note-8-flip-deksel-med-smart-display-p41542958-39049519 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 22. september 2017 Del Skrevet 22. september 2017 Testa den i 5 minutter. Funker veldig bra, men klarer ikke se for meg at jeg noen gang vil ta den fram igjen. Jeg har laptop og trenger ikke noe mer enn det. Men dette er nok fremtiden! Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 22. september 2017 Forfatter Del Skrevet 22. september 2017 Fikk nettopp mobilen. Startet opp og valgte å kopiere alt ifra min S8+. Kan si det tar laaaang tid, ikke ferdig enda. Selv med 1,5t. Skjermen er for det meste sort, mens (jeg tror) den oppdatere seg... La stå til imorgen. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 23. september 2017 Forfatter Del Skrevet 23. september 2017 HJELP!!!!! hehe Hvor i members-appen går jeg for å finne DeX tilbudet? finner ingenting Skal dukke opp av seg selv når du blar i "hjem" Står med ett bilde: "For deg som har forhandskjøpet note8" Finner ikke noe av det her. Har registrert mobilen. Men går det noe tid til før den "dukker" opp etter registreringen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå