ray001 Skrevet 27. april 2018 Forfatter Del Skrevet 27. april 2018 Noen andre som sliter med finne operatør med 4G dekning i utlandet (både i UK, og i USA)? Har siste oppdatering på Note 8 og Telenor operatør. Lenke til kommentar
Larfen Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Er det noen som helst mulighet å få fjernet disse 2 beskjedene? evt. kun "android system" beskjeden. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Dra varslene til en av sidene, trykk på Innstillinger knappen og tilpass hva som skal vises. Lenke til kommentar
Larfen Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Da får jeg egentlig bare valg om å kunne slå av "å vise over andre apper"... Men det vil jeg ikke... Vil bare fjerne beskjeden. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 (endret) Det er varselsinnstillingene du kommer inn i ( du kan trykke på appen for å få ytterligere valg), du kan da velge om du vil motta varsler når denne appen kjøres som overlegg: "varsler fra denne kategorien er blokkert" når du slår varslet av. Alternativt kan du se om viktighetsnivå Lavt kan være passende. Endret 7. juli 2018 av mandela Lenke til kommentar
Larfen Skrevet 7. juli 2018 Del Skrevet 7. juli 2018 Hah.. fant plutselig valget for messenger... Deilig å endelig bli kvitt den Lenke til kommentar
Larfen Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Trenger litt mer hjelp her nå Jeg har klart å "godta" noe dritt via ei nettside i chrome, så det kommer av og til noe push notification fra "avi6to.ru" Regner med det er den nederste chrome appen som har blitt installert. Noen som vet hvordan en får slettet noe slikt? Jeg får bare force stopped, og disable, men har merket at telefonen fortsatt er litt redusert i hastigheten og spesielt når jeg drar ned gardinen. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Du må inn i chrome, så settings, så velge notifications; Lenke til kommentar
Larfen Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Under notifications->sites så fant jeg faktisk den avi6to.ru nettsiden. Slo den av, men er det mulig å få fjernet/slettet den helt fra listen? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 23. juli 2018 Del Skrevet 23. juli 2018 Under notifications->sites så fant jeg faktisk den avi6to.ru nettsiden. Slo den av, men er det mulig å få fjernet/slettet den helt fra listen? Slå dem på igjen, trykk på siten som irriterer deg, "more settings in app" og "clear and reset" Lenke til kommentar
Larfen Skrevet 24. juli 2018 Del Skrevet 24. juli 2018 Slå dem på igjen, trykk på siten som irriterer deg, "more settings in app" og "clear and reset" Sweet!!!! da er den vekke takker for hjelpen!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå