Odd R. Valmot Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Samsung måtte hoppe over Note 7 på grunn av batteribranner, men nå kommer Note 8.Vi har prøvd Samsungs nye toppmodell: Denne tar neppe fyr Lenke til kommentar
kenerik Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Forhåndsbestilling ble gjort i går. Bestillte i gull, noe som egentlig er litt utenfor min stil. Gleder meg til denne kommer i hus. For denne note 4 jeg har nå, den ser ut til å ha gjort sitt. ( mmc_read failer ) Håper note 8 blir like trofast, å holder like lenge. Blir spennende å se hva de presenterer i Berlin, for denne. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Nå tror jeg jammen ikke det går an å lage telefoner stort kjedeligere. Hvis man tegner på en hvit sirkel med korrekturpenn hvorsomhelst på ramma der, vil det være en stor forbedring. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 – Men se her, sier Langø. Med to kameraer kan telefonen ta to bilder samtidig av personen. Og så kan den bruke dybdeinformasjonen til å skille ut personen fra bakgrunnen. Du får en glideskala for å bestemme hvor kraftig effekten skal være i den såkalte Live Focus-funksjonen. Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå