Cthulhu Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Frister det med 20 terabyte på pulten?WD har pusset opp My Book Duo Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 20TB som krever RAID0 høres jo ut som totalt fiasko, om du ikke har noen redundans mot en server eller nettsky så ber du jo om problemer. Lenke til kommentar
Snowleopard Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 20TB som krever RAID0 høres jo ut som totalt fiasko, om du ikke har noen redundans mot en server eller nettsky så ber du jo om problemer. Om redundans er viktig, så kan du kjøpe to stykk. ;-) Noen ganger handler det rett og slett om å ha et medium som klarer nok arbeidsplass, så raskt som mulig, og til en pris man kan leve med. Dog var vel dette viktigere før, da disker med litt plass var svindyre. Ser vel kun for meg at noen som jobber med lange spillefilmer de redigerer, kan ha bruk for så stor plass på kun ett volum. Men kanskje en ingeniør eller arkitekt kan ha annen mening om dette, selv om jeg tviler. Lenke til kommentar
se# Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Kan brukes i JBOD-mode også. Det er det jeg pleier å gjøre for å få en størst mulig felles disk, men det krever selvsagt at man er nøye med backup. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Frister det å "installere" wannacry/cryptolocker på maskinen med tilgang til disken og se hvor lang tid det tar før den er ferdig med alle filene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå