FpsStu Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 God jul folks, og ha et godt nyår! håper dere får det dere ønsker! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 En riktig god jul alle sammen og godt nytt år. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Ja, nå er det bare litt over 2 uker til selve Juledag Trur det blir LCD skjerm på meg, godsnakka litt med mor ikveld God Jul og godt nyttår! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 God Jul! <--først ute med nissesmiley Lenke til kommentar
LoS Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 får forte meg å poste før den blir stengt. (usikkert) God jul! Gleder meg mest til nyttårs aften men Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Har en følelse at lignende tråder dukker opp rundt 23-24 desember. Pluss den vanlige i "annet om data" - den blir selvfølgelig stengt, men det vet jo ikke smartingen som starter den. Har "feiret jul" på forumet før jeg God jul ja Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Julestemning på forum e allti hyggeli PRINT UD Å FARGELEGG Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hehe, jeg tok deg på ordet jeg! Kanskje en smule gay, men jeg hadde bare tre farger tilgjengelig. Dette kunstverket burde sette alle i ekstrem julestemning Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hehe nice gay xmas tree. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 KOnge Arctic Jeg får vell titte bak Jule kalenderen idag da..OI, en hardisk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hehe, jeg tok deg på ordet jeg! http://www.home.no/arctic-1/juletre.JPG Kanskje en smule gay, men jeg hadde bare tre farger tilgjengelig. Dette kunstverket burde sette alle i ekstrem julestemning haha Veldig bra Lenke til kommentar
allyse Skrevet 8. desember 2003 Del Skrevet 8. desember 2003 Hehe, veldig bra Arctic. God Jul på forskudd. Har en følelse det er litt tidlig enda men... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 God jul alle sammen. men den ordtenlige jule hilsenen kommer ikke før julaften. Da må man ta seg fri fra jule maten og pakkene for å ønske alle her god jul...... PS. håper julenissen kommer med prommy i år... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 12. desember 2003 Del Skrevet 12. desember 2003 PS. håper julenissen kommer med prommy i år... da må jeg nok skuffe deg litt nissen finner ikke..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå