Redaksjonen. Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Det er ikke sikkert at alle veier egner seg for selvkjørende biler.Norske veier må bli klar for de selvkjørende bilene: Dette er utfordringene (Ekstra) Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 (endret) Det er ikke sikkert at alle veier egner seg for selvkjørende biler. Finnes det tvil? Endret 23. august 2017 av Kakeshoma 3 Lenke til kommentar
kmlund Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Ser for meg at det må være en viss mulighet til å styre autonome kjøretøy. Eventuelt får man en del nye unnskyldninger: "Sorry kjære, jeg kan ikke måke snø, bilen står i veien, og den vil ikke flytte seg." :-) Lenke til kommentar
uname -i Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Kanskje det letteste er å bygge egne traseer for disse selvkjørende bilene. Som en ekstra sikkerhet kan man legge på noen skinner som gjør at de ikke kjører av veien uansett buggy programvare. Bonus er da at man kan hente strømmen direkte fra traseen og slippe å drasse med seg en tung batteripakke. Etter hvert vil man ikke eie egen bil men bare betale for bruk. Et forslag kan da være at prisen bestemmes ut fra tilbakelagt distanse på traseen. Ytterligere effektivisering kan oppnås om man lager disse skinnegående elektriske selvkjøringsbilene ordentlig store og man får transportert mange flere fra A til B uten å ta i bruk ekstra arealer. For å gjøre reisen så behagelig som mulig så kan man få anledning til å kjøpe kaffe og smørbrød. Må si jeg har ganske stor tro på det her. Håper vi får se noe sånt en gang i fremtiden. 5 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Håper jeg får mulighet til å kjøre min egen bil i overskuelig tid. Vi har allerede taxi til de som drømmer om at biler bare skal hente deg og ta deg fra A til B. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå