jae-ols Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 (endret) Jeg hadde Windows Live Mail før, men den virker ikke lenger. Nå har jeg Mozilla Thunderbird. Problemet er at når jeg går inn på en side og klikker på e-mail, spå kommer WLM opp. Hvordan får jeg ordnet det slik at når jeg trykker en mailadresse så kommer Mozilla Thunderbird opp? Jeg har lett rundt omkring , men har ikke funnet løsningen. Den gjeldende er en hotmail konto. Poenget er at jeg vil ha hotmail kontoen som primærkonto. Endret 23. august 2017 av jae-ols Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Hvilken versjon av Windows bruker du? I windows 10 setter du standard e-post leser her: Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 24. august 2017 Forfatter Del Skrevet 24. august 2017 Jeg har Windows 10. Jeg skjønte ikke så mye av svaret. Hvor går jeg inn og forandrer? Er det på selve e-post kontoen? Hvor på pc'n finner jeg denne oppstillingen? Hvilken versjon av Windows bruker du? I windows 10 setter du standard e-post leser her: Jeg har Windows 10. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Du velger Thunderbird som standard applikasjon for e-post, i stedet for WLM. Når du da går inn på nettside og trykker på en link til e-post adresse(mailto url), så åpnes den i standard programmet. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 24. august 2017 Forfatter Del Skrevet 24. august 2017 (endret) Takk for svar. Men jeg fikk opp en liste med apper, og der står Mailbird. Når jeg trykker på den så kommer det opp et valg om å avinnstaller. Jeg vet ikke hvordan jeg velger Thunderbird som standardapp. Det står: Velg standardapper, og der står bare Windows Live Mail. Hva gjør jeg nå? Thunderbird står ikke på lista. Endret 24. august 2017 av jae-ols Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 24. august 2017 Del Skrevet 24. august 2017 Windows innstillinger -> Apper -> Standard apper Under e-post, velg thunderbird. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå