friendsmag Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Hei! Når man ringer med 4G tale blir data trekt fra datapakken man har i abonnement hos komplettmobil. Er det vanlig hos alle operatører? Noen erfaringer med det? Det kan jo går fort mye data når man ringer mye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Nei! Taletrafikk går ikke på datakvoten din. Lenke til kommentar
friendsmag Skrevet 23. august 2017 Forfatter Del Skrevet 23. august 2017 Det er det jeg fikk som svar fra telenor også, men komplett mobil svarer noe annet igjen på Facebook. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 (endret) Telenor kan nok det bedre enn folka på komplett. Edit: bare til info: På Telias kontantkort måtte jeg legge til VOLTE som egen tjeneste. Nå går det så det griner, oppkoplingstid Telia -> Telia er to sekunder. Endret 23. august 2017 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Øystein H Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Det er det jeg fikk som svar fra telenor også, men komplett mobil svarer noe annet igjen på Facebook. Komplett tar feil !! Lenke til kommentar
Lund. Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 https://www.telenor.no/privat/dekning/4g-tale.jsp 4G-Tale går ikke under datakvota, men går som tale over 4G-nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå