Gå til innhold

Bør jeg ha en bra kjølepasta for å overklokke

Headshooooter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sendte en mail til dell for å spørre om hvilken kjølepasta som var blitt brukt på min pc. Sa jeg hadde tenkt til å ta på arctic silver 5 for å stabilisere systemet.

De svarte at de ikke ga support på den slags og hvis jeg gjennomførte prosessen ville jeg miste garantien. Er det råttent eller hva?

Lenke til kommentar
En ting som jeg har sett og tenkt litt på.. Stort sett alle anbefaler AS5 nå, men jeg var innpå netconnection en dag og så dette:
Coolermaster PTK-001 Thermal Grease (Shin Etsu)

Verdens beste kjølepasta. Anbefales å varme opp pastaen i varmt vann før påføring.

Verdens beste kjølepasta. Er det sant eller? :roll:

Vel, det var ihvertfall tilfelle at Shin Etsu hadde den beste goopen før AS5 kom. Mener bestemt å ha lest test hvor AS5 slo den, og på www.overclockers.com mente man at Ceramique forbigikk AS5 oså...

Lenke til kommentar
Vi kjørte tesbenken med konstant belastning på 80 watt i tre dager 

OcShoot På grunn av at en av produsentene påstår at deres pasta (ShinEtsu) har en innkjøringstid på hele tre dager fant vi å måtte kjøre alle pastaer like lang tid - 72 timer.

OcShoot har også kjørt testen i 3 dager,er det en tilfeldigfhet at dere har valgt tre dager eller er det noe vitenskap som ligger bak ?

Tetstebenken dere har kjører den på strømnettet ?

Vi har ikke testet Céramique ennå, men AS-5 er den desidert beste kjølepastaen.

Hvordan kan du si det når dere bar har testet en kjølepasta :roll:

Endret av devhda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...