AfterGlow Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Fisking og hundehjelper er noe av det vi får se i det ferske klippet.Far Cry 5 vises frem i ny video Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Stor koste meg i FC4. Men det her ser ut som det er på et heeelt ana nivå. Dette blir gøy! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Ser helt vanvittig bra ut. Men AI trenger nok litt oppgradering utifra videoen. Oppførte seg rimelig slapt når de ble angrepet. Forøvrig utrolig bra setting også. Digg at det er "alt-right" gærninger som er motstanderne Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 "alt-right"???? Alternativ høyre Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 "alt-right"????Alt-right/rednecks/white-supremacists/nynazister etc. Lenke til kommentar
QS4MO8J3 Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 "alt-right"????Alt-right/rednecks/white-supremacists/nynazister etc. Er fienden i spillet 'alt-right'? Lenke til kommentar
Zhylo Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Om man ikke kan gjøre følgende i spillet, så kommer jeg aldri til å kjøpe det: 1 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Er fienden i spillet 'alt-right'?Utifra det jeg har hørt om settingen og klippene jeg har sett så ser det slik ut ja. Lenke til kommentar
Herman Hedning Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Youtuber Jackfrags la nylig ut en gameplay video fra Farcry 5 og det ser ut til å ha rimelig høy WTF Faktor. Lenke til kommentar
QS4MO8J3 Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Er fienden i spillet 'alt-right'?Utifra det jeg har hørt om settingen og klippene jeg har sett så ser det slik ut ja. De er vel alle innbyggere i Montana, da er vel begge sider alt-right? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Utifra det jeg har hørt om settingen og klippene jeg har sett så ser det slik ut ja.De er vel alle innbyggere i Montana, da er vel begge sider alt-right? Uhm, nei? Lenke til kommentar
Stig79 Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 "alt-right"???? Alt til høyre for Karl Marx = Alt-right, i dagens klima. 2 Lenke til kommentar
QS4MO8J3 Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 De er vel alle innbyggere i Montana, da er vel begge sider alt-right?Uhm, nei? De fleste stemte Trump i Montana, og er da alt-right? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 De fleste stemte Trump i Montana, og er da alt-right? Tipper det er ganske mange som er alt-right gærninger der ja, men jeg snakker om Far Cry 5 spillet og motstanderne der. Lenke til kommentar
QS4MO8J3 Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 De fleste stemte Trump i Montana, og er da alt-right? Tipper det er ganske mange som er alt-right gærninger der ja, men jeg snakker om Far Cry 5 spillet og motstanderne der. Og det er Trump velgere på begge sider i spillet? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 De fleste stemte Trump i Montana, og er da alt-right? Tipper det er ganske mange som er alt-right gærninger der ja, men jeg snakker om Far Cry 5 spillet og motstanderne der. Og det er Trump velgere på begge sider i spillet? Kanskje. Kanskje ikke. Lenke til kommentar
Linoran85 Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Ser helt vanvittig bra ut. Men AI trenger nok litt oppgradering utifra videoen. Oppførte seg rimelig slapt når de ble angrepet. Forøvrig utrolig bra setting også. Digg at det er "alt-right" gærninger som er motstanderne Digg? Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 (endret) Fiendene i dette spillet er ikke Alt-Right, de er kult medlemer. Tenk i retning Manson Family. Endret 23. august 2017 av Sirius Cobra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå