oizann Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Sliter med at jeg mister inett forbindelse X antall ganger pr dag,bruker en d-link 604 router,kan neppe være noe med pcen,ettersom alle 4 pcene (1 xbox) mister tilkobling,lys og slik er som de skal,men blir bare feks frakoblet fra irc,får ikke opp inett sider,bare vente 10 - 50min så funker det igjen.dette er utrolig irriterende...Noen som har noen forslag til hva det kan være?Burde ejg bare levere tilbake routeren og få pengene tilbake og kjøpe meg en annen isteden ? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 - Resette router - Oppgradere firmware Samme problem med min D-Link, bare ikke samme type. En firmware oppgradering gjorde susen for meg. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 jeg finner ingen firmware oppgraderinger til den versjon jeg har,og jeg har resetet den,hjalp heller ikke... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Har du kontakt mellom de andre maskinene når dette skjer, eller mister du hele kontakten, ikke bare ut mot nett? Lenke til kommentar
oizann Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 har kontakt med de andre pcene... Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Har akkurat samme router her, men kan ikke si jeg har slike problemer med den. Kjører 3 maskiner på den til vanlig. Klikker heller ikke ved lans, da vi gjerne er 10-15 pers. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 hvilken isp har du? står splitteren din på første punkt i huset? Lenke til kommentar
oizann Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 tiscali,splitteren står på første punkt ja..Aldri hatt dette problemet før,helt til jeg begynte og bruke routeren... Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Da virker det veldig som at Routeren er føkka da.. Er vel bare å sende den inn da. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hei. Jeg har akkurat samme problem som deg, har helt lik ruter. Men trikse jeg bruker får å få liv i den igjen er å nappe ut strømmen til ruteren og sette den inn igjen ca. et minutt. Men dette skjer ikke hele tiden. Det skjer kanskje noen ganger i måneden. Det er ganske iriterene når dette skjer, fikks tips av en kamerat som har et likt problem. Lenke til kommentar
oizann Skrevet 7. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2003 Da burde jeg vel egentlig bare levere den tilbake da,ble kjøpt for 2uker siden.Men hva burde jeg da kjøpe isteden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå