Gå til innhold

På vei mot døgnåpne butikker? Åpningstid på min lokale Rema 1000: 06-24, mandag til lørdag. Noen bedre?


Anbefalte innlegg

Jeg er veldig åpen for søndagsåpne butikker. Jeg synes det bare er bra. Og, for å være helt ærlig, så har vi jo søndagsåpne butikker allerede. Vi har bare lurt oss inn i en vrangforestilling om at, nei da, det har vi ikke. Ikke i det hele tatt.

 

Vi har bare butikker som er åpne på, umh, søndager. Men siden de er så små så har det ingenting å si. Ja, da. Whatever helps you sleep at night. Saken er at vi har søndagsåpne butikker. Nå er det bare på tide at lokalene blir normal størrelse, så er vi i mål.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når butikkene blir automatisert så blir de vel kanskje døgnåpene. Kanskje med et par timer stengt i døgnet hvor nye varer plasseres ut, varer som har gått ut på dato tas bort og lokalene vaskes.

 

Hvis ikke automatiseringen innebærer at butikkene bare blir lagere med lagerroboter som henter varer for deg da.

Jeg tipper det heller blir en lagerløsning slik at man kan bestille varene på nettet og så hente dem i en kasse eller pose ved en luke eller at man får dem levert ved døra av en drone. Men da forsvinner også impulskjøpene, gjerne av at man ser noe man ikke hadde planlagt på forhånd å kjøpe men ser har et godt tilbud eller at utseende frister. Dette kan løses med reklame i bestillingsappen/nettstedet. Penger spart og tjent på automasjon og døgåpent er det ihverftfall.

Lenke til kommentar

Jeg tipper det heller blir en lagerløsning slik at man kan bestille varene på nettet og så hente dem i en kasse eller pose ved en luke eller at man får dem levert ved døra av en drone. Men da forsvinner også impulskjøpene, gjerne av at man ser noe man ikke hadde planlagt på forhånd å kjøpe men ser har et godt tilbud eller at utseende frister. Dette kan løses med reklame i bestillingsappen/nettstedet. Penger spart og tjent på automasjon og døgåpent er det ihverftfall.

 

Kolonial fungerer slik idag.

 

Jeg har kjøpt varer fra dem, og det var greit. Problemet er at du må kjøpe det du trenger dagen før, og mange er ikke spesielt flinke til å planlegge hva de trenger. 

Lenke til kommentar

 

Jeg tipper det heller blir en lagerløsning slik at man kan bestille varene på nettet og så hente dem i en kasse eller pose ved en luke eller at man får dem levert ved døra av en drone. Men da forsvinner også impulskjøpene, gjerne av at man ser noe man ikke hadde planlagt på forhånd å kjøpe men ser har et godt tilbud eller at utseende frister. Dette kan løses med reklame i bestillingsappen/nettstedet. Penger spart og tjent på automasjon og døgåpent er det ihverftfall.

Kolonial fungerer slik idag.

 

Jeg har kjøpt varer fra dem, og det var greit. Problemet er at du må kjøpe det du trenger dagen før, og mange er ikke spesielt flinke til å planlegge hva de trenger.

Folk er veldig forskjellige, noen handler bare en dag i uken og kjøper det de trenger da. Andre har lyst på middag en dag og reiser inn på butikken og ser hva som frister. Jeg er en del av sistnevnte, jeg kjøper sjelden det samme ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...