Tøtta Skrevet 22. august 2017 Forfatter Del Skrevet 22. august 2017 Ok. Dere må nå ha tusen takk for hjelpen? Må nåkka levere den tilbake da tenker jeg? pytt pytt. Men takk igjen? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Strengt tatt tror jeg du burde ha minst tatt sendt tilbake en melding uavhengig av om både innstillinger og 2G fungerer. Har du testet kortet i f.eks mobilen for å se om det fungerer og er aktivert? Lenke til kommentar
Tøtta Skrevet 22. august 2017 Forfatter Del Skrevet 22. august 2017 Nei huff no gir jeg opp altså. Sender tilbake dritten. Gidder ikke bry hodet mer med det. Man kan da ikke sende slike kompliserte ting til folk?? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Sende tilbake er antagelig dyrere i porte enn det du kjøpte den for. Sjekka på https://www.posten.no/sende/pakke/utland/sende-pakke-til-utlandet 1kg til "verden" koster 355kr, det er vel ca en hundrelapp mer enn du får tilbake ser det ut til.. Lenke til kommentar
Tøtta Skrevet 22. august 2017 Forfatter Del Skrevet 22. august 2017 Da går den i søppla. ?? Lenke til kommentar
Minus Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Note: SIM card is not included in the package. Free platform for Smartphones. You do not have to go through a 3rd party monitoring company. The Tracker only requires a SIM card from either AT&T or Tmobile, or any other SIM card carrier and it can only supprt GSM 2G simcard, it not support 3G, 4G SIM card. Står det på ebay. Prøv å få tak i et 2G-sim før du kaster den. Evt send den til meg Lenke til kommentar
Tøtta Skrevet 22. august 2017 Forfatter Del Skrevet 22. august 2017 Hva er adressen din? Jeg gidder ikke mer? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Et lite tips om du vil legge litt mer i det for en ganske god dings: https://www.pawtrax.co.uk/ Liten, lett sak som fungerer knallgodt. Ikke så fryktelig dyrt heller. Slipper å rote med å få det til å fungere, siden du får med rett type 2g-simkort og alt er satt opp klart til bruk. Har til og med grei smarttelefon-app til konfigurasjon. Lenke til kommentar
Tøtta Skrevet 22. august 2017 Forfatter Del Skrevet 22. august 2017 Ja de så greie ut, men 950kr var litt mye synes jeg? hadde bare tenkt å prøve det på katten for morro skyld? Men det var definitivt ikke morro å prøve å sette den opp? Lenke til kommentar
Jokkmokk med sokk Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 (endret) Ville startet med å deaktivere PIN-koden på SIM-kortet, siden det ikke ser ut som du har mulighet til å få skrevet inn den på enheten. Den vil jobb ikke motta noen SMS før PIN-koden er skrevet inn. For å deaktivere PIN-koden setter du SIM-kortet i en telefon og deaktiverer PIN vha innstillingene der. APNet telenor.smart har ikke brukernavn eller passord. Du kan også bruke APNet telenor.mbb dersom det ikke er behov for IPv6 Skjønner ikke helt at den ikke skulle fungere om du har et SIM-kort med støtte for 4G Endret 23. august 2017 av Jokkmokk med sokk Lenke til kommentar
Tøtta Skrevet 23. august 2017 Forfatter Del Skrevet 23. august 2017 Skal prøve det. Men må se om jeg får lånt en gammel mobil først. Har ikke den dingsen man bruker får å åpne luka til sim kortet liggende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå