Gå til innhold

epost varsling og 'quick reply'

Anbefalte innlegg

vel, etter det nye forumet har kommet i drift så har jeg lett forelsket meg i funksjonen 'quick reply' der det er en liten boks nederst på hver eneste tråd jeg er innom og kan raskt og enkelt legge inn ett svar.

det som trøbler meg er at jeg ikke får epost varsling når noen svarer på en tråd jeg har svart på med quick reply. stille som graven her selv om jeg vet det er meget populær tråd med nye svar hele tiden.

dette er lett irriterende å ikke få mail når det skjer noe nytt da det er ett par tråder jeg faktisk er intressert i å følge men ikke vet når noe nytt blir postet og blir tvunget til å søke etter trådene jeg har svart på og så sjekke hver eneste en for oppdateringer.

jeg har sjekket mine egne forum instillinger og jeg har slått på automatisk epostvarsling ved svar.

går det ikke ann å få til at quick reply og har epostvarsling sånn som en 'vanlig' post har eller er jeg nødt til å svare som vanlig på tråder jeg ønkser å følge med bare for å få epostvarsling på dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

viss det er denne

Aktiver 'E-postvarsling' som standard?

Hvis aktivert, vil du automatisk abonnere på alle emner du starter eller svarer på.

du tenker på Mr. Ueland så er den slått på i mine instillinger, men jeg får ikke epostvarsling når jeg bruker hurtigsvar til å poste meldinger

Lenke til kommentar

viss så er tilfellet at mailserveren deres gikk ned i forrige uke hvordan kan det da ha seg at jeg har fått to epost varsel fra denne tråden hvor jeg har laget og svart på ved normale metoder mens en annen tråd jeg har postet tre ganger i den siste timen med hurtigsvar ikke har fått en eneste melding på at noen har vært innom og postet?

bare lurer litt jeg.. ;)

Lenke til kommentar

Småtragisk heile forumet. Først fant den mail servern ut at den ville mailbombe meg, den fant på og sende ut varsel om at noken hadde starta ein ny tråd + at den sendte 100 mailer om svar, der det kanskje kun var 5-6 svar. Så ei stund blei det jævlig stille. Ikkje ein einaste ein mail kom... men no kjem det av og til mail når noken svarer.

Små ustabilt og dårlig testa spørr du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...