Da Rocksy Da Man Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Er det noen her som ar hatt problemer med å spille film på TV samtidig jobbe med datan, på beta driver 6025? Lenke til kommentar
Murdock Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Kan hvertfall fortelle deg at jeg ikke har noen problemer med dette med 6032 driverne, hvis den informasjonen er verdt noe :smile: En ting som ikke funker med 6032 derimot, er hurtigtaster til de forskjellige skjermoppsettene under "Displays" arket, de blir bare glemt med en gang, ganske irriterende, da jeg må gå inn og forandre manuelt hver gang. Hvordan funker dette på 6025?? Lenke til kommentar
Da Rocksy Da Man Skrevet 1. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2002 Det er ikke no problem i 6025 driverne. Et tips til deg er at det er kommet en oppdatering til HydraVision 28.02.2002. Skal teste den selv og se om den hjelper. http://support.ati.com/drivers/misc/hydrav...n_2_50_023.html Er 6032 driverne bedre enn 6025? Hva er forbedret? Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 1. mars 2002 Del Skrevet 1. mars 2002 Er kanskje dum ,men har ikke fatta helt det dere hydravision. Hvordan funker det egentlig? Har ikke akkurat satt meg ned å studert det, men noen enkle forklaringer ute å går? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå