Harald Brombach (digi.no) Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Google lanserte Android-versjon oppkalt etter en kjeks Lenke til kommentar
Gjest Slettet-kZbtLvnJ Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Neste blir det Mars , Snickers Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Hei VG, slik ser en overskrift ut på et teknisk forum: Google lanserte Android Oreo (8.0) Eller handler saken primært om at Oreo er en kjeks, og det blir Android 8 oppkalt etter? 5 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Neste blir det Mars , Snickers Er vi heldige så blir det Marie Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Er vi heldige så blir det Marie Da blir det panikk hos VG når overskriften allerede er tatt. 1 Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 (endret) Dette dreier seg om versjon 8.0 av Android, som snart skal bli tilgjengelig for enheter i Googles Nexus- og Pixel-serier. Det vil ikke skje umiddelbart, for programvaren er nå til testing hos mobiloperatørene. Dette stemmer ikke. Imagene ble tilgjengelige i går, så jeg oppdaterte min Pixel XL i går kveld. https://developer.android.com/about/versions/o/download.html#flashable-images Endret 22. august 2017 av Achelous Lenke til kommentar
Harald Brombach (digi.no) Skrevet 22. august 2017 Forfatter Del Skrevet 22. august 2017 Dette dreier seg om versjon 8.0 av Android, som snart skal bli tilgjengelig for enheter i Googles Nexus- og Pixel-serier. Det vil ikke skje umiddelbart, for programvaren er nå til testing hos mobiloperatørene. Dette stemmer ikke. Imagene ble tilgjengelige i går, så jeg oppdaterte min Pixel XL i går kveld. https://developer.android.com/about/versions/o/download.html#flashable-images Skal presisere at det gjelder OTA og at manuell installasjon er tilgjengelig nå. Takk for påminnelsen. 1 Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 (endret) Dette dreier seg om versjon 8.0 av Android, som snart skal bli tilgjengelig for enheter i Googles Nexus- og Pixel-serier. Det vil ikke skje umiddelbart, for programvaren er nå til testing hos mobiloperatørene. Dette stemmer ikke. Imagene ble tilgjengelige i går, så jeg oppdaterte min Pixel XL i går kveld. https://developer.android.com/about/versions/o/download.html#flashable-images Skal presisere at det gjelder OTA og at manuell installasjon er tilgjengelig nå. Takk for påminnelsen. OTA er tilgjengelig. Om man melder inn telefonen i betaprogrammet, så får man det ganske kjapt. https://www.google.com/android/beta Endret 22. august 2017 av Achelous 1 Lenke til kommentar
Bjarne Nilsson Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Må bare spørre hvarr det med android(googlr/alphabrt) og til dels applr, når måtte versjoner ha. Avn, va er gernt med versjon.nr ? Dvs jeg ser ikk poenget med å gi releasees noe navn versjon nr git nokk info om det bare kunne vøre en felles standar fot nor. Ajor/minor blir inkrementert Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Må bare spørre hvarr det med android(googlr/alphabrt) og til dels applr, når måtte versjoner ha. Avn, va er gernt med versjon.nr ? Dvs jeg ser ikk poenget med å gi releasees noe navn versjon nr git nokk info om det bare kunne vøre en felles standar fot nor. Ajor/minor blir inkrementert Er vanligvis løssluppen på forum jeg altså, men Ser ut som du skriver med noen knapper stokka om på tastaturet og med håndballklister på fingrene 3 Lenke til kommentar
agnosticdiagnostic Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Må bare spørre hvarr det med android(googlr/alphabrt) og til dels applr, når måtte versjoner ha. Avn, va er gernt med versjon.nr ? Dvs jeg ser ikk poenget med å gi releasees noe navn versjon nr git nokk info om det bare kunne vøre en felles standar fot nor. Ajor/minor blir inkrementert Er vanligvis løssluppen på forum jeg altså, men Ser ut som du skriver med noen knapper stokka om på tastaturet og med håndballklister på fingrene Haha! Lenke til kommentar
XJAXFAKF Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Må bare spørre hvarr det med android(googlr/alphabrt) og til dels applr, når måtte versjoner ha. Avn, va er gernt med versjon.nr ? Dvs jeg ser ikk poenget med å gi releasees noe navn versjon nr git nokk info om det bare kunne vøre en felles standar fot nor. Ajor/minor blir inkrementert Hæ? Lenke til kommentar
G Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Nå gidder jeg snart ikke dette aldri bli ferdig med noe bra Android-greier. Blir kanskje Android på neste mobil, men nå sitter jeg på gjerdet til EL-kjedenes fortvilelse inntil det kommer mobil med forhåndsinnstallert Android 8.x på en rimelig nok utgave Forbrukermakt! Lenke til kommentar
G Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Dette gidder jeg ikke å vente på: https://www.digitaltrends.com/mobile/android-oreo-when-do-you-get-it/ Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Nå gidder jeg snart ikke dette aldri bli ferdig med noe bra Android-greier. Blir kanskje Android på neste mobil, men nå sitter jeg på gjerdet til EL-kjedenes fortvilelse inntil det kommer mobil med forhåndsinnstallert Android 8.x på en rimelig nok utgave Det første setninga forsto jeg ingenting av, men du kan jo kjøpe deg en Nexus 5X. Den er relativt rimelig, og kan oppgraderes til 8.0 nå. Lenke til kommentar
Znerox Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Neste blir det Mars , Snickers Tipper neste blir Popcorn 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 (endret) pecan pie, pumkin pie, peanutbutter cookie. Praline og Panna cotta, men det er vel ikke amerikansk nok Endret 22. august 2017 av G Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Herrefred, for en så ufattelig tafatt overskrift. Snart så må en jo gjette seg til hva artikkelen handle om Lenke til kommentar
likferd Skrevet 23. august 2017 Del Skrevet 23. august 2017 Hvordan fungerer dette med tanke på at Oreo er et registrert varemerke? Kan jeg kalle et produkt "MittProdukt Daim" f.eks? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå