akelbo Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 «Story Mode» er designet for spillere som kun ønsker å fokusere på historien.Horizon Zero Dawn-modus gjør spillet mer overkommelig Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Lurer på hvor mange som i all hemmelighet vil spille gjennom spillet i retard mode nå jeg Lenke til kommentar
elpinoino Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Jeg stoppet å spille Horizon etter 20 timer om jeg husker riktig, det er et fantastisk flott spill og jeg elsket historien, men jeg orket ikke tanken på å bruke 40 timer til for å fullføre det. Jeg tror faktisk jeg skal fyre det opp igjen og spille i story mode. Det er akkurat det jeg vil med det spillet. Nydelig at utvikleren går begge retninger for å dekke alle behov fra spillere. Lenke til kommentar
Rune S. Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Datoen til The Frozen Wilds har jo vært ute en stund. 07.11.17 står det på Playstation Store og diverse andre nettsider. Lenke til kommentar
akelbo Skrevet 22. august 2017 Forfatter Del Skrevet 22. august 2017 Datoen til The Frozen Wilds har jo vært ute en stund. 07.11.17 står det på Playstation Store og diverse andre nettsider. Det har du helt rett i. Feilen skal være rettet opp nå. Takk Lenke til kommentar
S_Demolitionderbyheim Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Dette er bra. Mange spillere nå til dags betyr mange preferanser når det kommer til gameplay, og mange har for mye annet å gjøre til at de kan sette seg med å "git guud!" for å få med seg en spennende historie. Det begynner å bli for mange spill til at man kan komme seg gjennom alt. Alltid bedre at historiespill bruker tid og ressurser på å utvikle historiefortellingen sin heller enn, for.eks., å lage flerspiller, osv. 1 Lenke til kommentar
Rogshit Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Lurer på hvor mange som i all hemmelighet vil spille gjennom spillet i retard mode nå jeg lurer på hvor mye man kan bry seg om hvordan andre spiller et singleplayer-spill jeg... 1 Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Innerst inne ønsker jeg at de la til noe slikt i Dark Souls også, kun for å se hodene til alle fansene eksplodere. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå